Dodgerik schreef:
Welkom op het forum, zou zeggen ga voor een Dodge, maar ik ben dan ook een Dodge fan
Ik ken hem niet, maar altijd even bij de RDW de basis gegevens opvragen en dan voor je zelf een verhaaltje maken kwa historie.
24-VR-GV is vanaf 19-06-2000 in Nederland en in april 2012 het laatst van eigenaar gewisseld (huidige eigenaar heeft 4 maanden historie).
6 eigenaren in totaal (in NL). Bouwjaar 1996 en dus 4 jaar in de US geweest. Kilometer stand is in mijlen en auto heeft dus 190000km gelopen.
Zal zeker heel wat kilometers op lpg hebben gelopen. Na ± 100000km komt een klep revisie in de buurt, heeft deze al een revisie gehad?
De automaat bak wat is daar na 190k de status van? Tussen de 150k en 300k is het daar ook prijs.
De deuren willen onderlangs nog wel eens roesten. Verbruik is ongeveer 1:4 op LPG
Als er geen historie bekent is zou ik zeggen reken bij de verkoopprijs er 2500 euro aan kosten bij voor een kleprevisie en kort termijn onderhoud en betaal dan dus niet te veel.
PS een pick-up kun je jaren doorrijden met uitgesteld onderhoud dus als je zelf niet kunt sleutelen zou ik zonder onderhoud historie nog niet eens beginnen aan een proefrit en lekker verder zoeken naar een Dodge die wel met een warm hart is onderhouden.