De laatste tijd zijn we flink aan het reorganiseren, wat inhoud dat we de paardenstallen veranderen, het huis word flink verbouwd, we wilden eigenlijk nieuwbouw plaatsen maar het schiet niet op met aannemers hier en eigenlijk is ons huis nog te goed en te leuk om er afscheid van te nemen. Een van de slaapkamers is veranderd in een kleine kantoor met 2 werkplekken.

Holland Ranch is dus simpel gezegd Hans en Bianca en voor de rest wat mensen die we inhuren. De werkdruk voor Bianca werd te groot als ik veel op pad was dus ik blijf meer thuis en ben nu ook "Chef Doos" waar veel tijd in zit. Elke doos word gecheckt, gewogen en gemeten, genummerd en de naam van de klant gaat erop en word in een van de opslaggebouwen neergezet. Heb je alles netjes weggewerkt en dan zie je dit nadat Fedex is geweest, same player shoots again

Voel me soms net Guust Flater, maar slaap wat minder. Maar we zijn dus alles aan het stroomlijnen om het allemaal wat makkelijker te laten verlopen en bij 40 graden moet je zo min mogelijk inspanning proberen te doen dat zullen nu velen aan de lijve ondervinden in Nederland als ik de berichten zo lees.
Heb alvast de auto's geladen voor de container van morgen, dat is wel makkelijk zo vlak voor je huis

Red, onze vaste kracht is een 68 Mustang aan het ophalen in Louisiana en gisteren hebben we een Chevy opgehaald in Texas, leuk model

That's all Folks