Het is nu vr aug 22, 2025 15:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 13:49 
Hey iedereen!

De naam is Dennis, ben 24 en woon in de Betuwe...

Ik heb me op dit forum aangemeld omdat, sinds ik mijn hobby verkocht heb en een gezinsbak rijd, de kriebels er gewoon weer zijn om een mooie auto te rijden!
Mijn hobby was een VW Golf GTI uit '88 die ik als wrak kocht en helemaal opgeknapt heb tot een GTI G60 met een kleine 200pk. Was altijd met die auto bezig en heb nu dus veel vrije tijd over die ik graag wil gaan besteden aan een jarenlange droom van me: Een dikke Amerikaan!

Heb een beetje rondgekeken en mijn oog blijft het vaakst hangen bij de Dodge Ram en Chevy C1500. Nooit geweten dat die grote dingen qua aanschafprijs "nog wel mee vallen". Natuurlijk moet ik nog wel achter alle voor- en nadelen van deze trucks komen en misschien wel net zo belangrijk wat het allemaal kost denkende aan belasting, verzekering en verbruik.

Wij zijn op het moment met een kleine bezig dus ook daarin moet de truck functioneel kunnen zijn, eventueel extended cab?! Een bedcover is dus ook wel een pré.
Op internet kom je genoeg trucks tegen die me wel wat lijken maar 9/10x zijn dit "bedrijfsauto's" als je dan de RDW checkt, wat houd dit in als een particulier deze bijvoorbeeld wilt kopen etc.

Ik zal zelf dagelijks met de truck gaan rijden in ieder geval, moet ook op mijn werk kunnen komen hè :wink:

Al met al heb ik dus nog genoeg vragen en dingen uit te zoeken voor ik tot een keuze kan komen. Alle hulp en info zijn dus welkom!

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:03 
Super Trucker

Welkom Dennis, en succes met je zoektocht :wink:
Op dit gezellige en informatieve forum zal je vast wijzer worden omtrent jouw vragen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:04 
Pro Trucker

welkom Dennis op t gezelligste forum van nl en be

Graag willen we je hier helpen met je zoektocht naar een dikke pickup

Vertel eerst eens wat je ongeveer wil besteden

En idd een pick up staat altijd op grijs kenteken,maar je kunt em evengoed zowel zakelijk als particulier rijden
Ik rijd mijne ook particulier en betaal €200 belasting per kwartaal(op benzine)

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:08 
Heavy Trucker

Welkom op het forum :wave:
Veel succes met de zoektocht naar een nieuw machien :mrgreen:

All Black Edition, 2014, Hemi 5.7L, 4x4
Rumble Bee #1066, second swarm

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:12 
Pro Trucker

Welkom.

Hoeveel KM's ga je dagelijks rijden?
Beetje Truck rijdt 1 op 5.

Alex

1968 GMC
ex 2005 ram srt-10
ex 2004 hemi 4x4

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:16 
Super Trucker

welkom :!:

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:30 
Ik woon zo'n 30km van mijn werk af, dus zo'n 60km per dag. En dan nog eens de km's die ik daarnaast rijd natuurlijk...
In het weekend zoiezo naar het voetbalveld op zaterdag (uit en thuis) en op zondag eventueel een meeting/evenement of een dagje weg met de vrouw (En straks incl. de kleine). Lijkt me prachtig om regelmatig een stuk ermee te gaan rijden naar bijvoorbeeld het strand etc.

Qua prijs ben ik bang dat ik niet veel in te brengen heb, de VW Lupo uit '99 gaat er dan wel uit maar aangezien we ook nog een trouwerij voor de deur hebben staan en hopelijk binnenkort een kleine verwachten zal het uitkomen rond de €6000 á €7000 max. Wat ik op het net heb kunnen vinden dus een truck uit de jaren '90. Staan wel wat mooi tussen van rond de €5000/€5500 maar zijn dit nomale prijzen voor bijvoordbeeld een Ram van halverwege jaren '90 of kan ik dan erg veel onkosten verwachten de eerste maanden? Ben zelf wel een (amateur)sleutelaar, met tips van anderen en internet kom je heel ver natuurlijk, maar wil niet iets kopen waar aan gelast moet worden ofzo. Beetje remmen vervangen etc. is wel te doen. Mijn ex Saxo en ex Golf heb ik ook helemaal uit elkaar gehad en weer in elkaar gebouwd, voor het motorische gedeelte ben ik nogsteeds afhankelijk van de echte monteurs helaas.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:35 
Pro Trucker

maar waarom wil je perse een quadcab,in een single cab kun je ook met zun 3en voorin

Rene rumblebee heeft ook een zoontje en ook een singlecab,volgens mij gaat dat goed,als je dan een mooie indyram koopt heb je zeker een prachtige truck

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:35 
Heavy Trucker

Welkom :!:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:40 
Trucker

Den schreef:
Ik woon zo'n 30km van mijn werk af, dus zo'n 60km per dag. En dan nog eens de km's die ik daarnaast rijd natuurlijk...
In het weekend zoiezo naar het voetbalveld op zaterdag (uit en thuis) en op zondag eventueel een meeting/evenement of een dagje weg met de vrouw (En straks incl. de kleine). Lijkt me prachtig om regelmatig een stuk ermee te gaan rijden naar bijvoorbeeld het strand etc.

Qua prijs ben ik bang dat ik niet veel in te brengen heb, de VW Lupo uit '99 gaat er dan wel uit maar aangezien we ook nog een trouwerij voor de deur hebben staan en hopelijk binnenkort een kleine verwachten zal het uitkomen rond de €6000 á €7000 max. Wat ik op het net heb kunnen vinden dus een truck uit de jaren '90. Staan wel wat mooi tussen van rond de €5000/€5500 maar zijn dit nomale prijzen voor bijvoordbeeld een Ram van halverwege jaren '90 of kan ik dan erg veel onkosten verwachten de eerste maanden? Ben zelf wel een (amateur)sleutelaar, met tips van anderen en internet kom je heel ver natuurlijk, maar wil niet iets kopen waar aan gelast moet worden ofzo. Beetje remmen vervangen etc. is wel te doen. Mijn ex Saxo en ex Golf heb ik ook helemaal uit elkaar gehad en weer in elkaar gebouwd, voor het motorische gedeelte ben ik nogsteeds afhankelijk van de echte monteurs helaas.

ik zou wachten wanneer je getrouwd bent en een kleine hebt
dan ziet je vrouw je toch niet meer staan en kan je gaan voor een iets jonger exemplaar
EEN HEMI :D :D

Dodge Ram
Buell X1
Harley Davidson Night Rod Special

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:49 
johnhemi schreef:
maar waarom wil je perse een quadcab,in een single cab kun je ook met zun 3en voorin

Rene rumblebee heeft ook een zoontje en ook een singlecab,volgens mij gaat dat goed,als je dan een mooie indyram koopt heb je zeker een prachtige truck

Ik wil niet persé een dubbele cabine, maar vroeg me af of een enkele wel voldoende ruimte bied voor als we met z'n 3en zijn. Zover ik de occasions heb beken hebben ze lang niet allemaal een bank voorin, of je moet de middensteun op kunnen klappen. (Wat me niet zou verbazen mocht dit zo zijn) Heb vooral de buitenkant bekeken van trucks die ik op parkeerplaatsen tegen kwam, nooit echt goed de binnenkant.

blade-x schreef:
ik zou wachten wanneer je getrouwd bent en een kleine hebt
dan ziet je vrouw je toch niet meer staan en kan je gaan voor een iets jonger exemplaar
EEN HEMI :mrgreen: :mrgreen:

LOL :lol: De vrouw bepaald niet hoeveel ik aan de truck uitgeef hè :wink: En ze vindt het zelf ook wel leuk en mooi (En zij krijgt dan weer mijn Peugeot 206)

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 14:55 
Heavy Trucker

welkom Dennis,veel succes met je zoektocht :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 15:51 
Heavy Trucker

Welkom Dennis

,,,,,,,/__(O)___//___/__(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 15:51 
Pro Trucker

Welkom Dennis,suc6 met je zoektocht :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 17:14 
Pro Trucker

Welkom Dennis,we hebben 13 december een wintermeeting in spijkenissehttp://www.usatrucks.nl/foru ... t=3953,dan kom je daaheen en kan je gelijk je licht :idea: opsteken,have fun in the nuthouse :D :D :D

C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]