Hey iedereen!
De naam is Dennis, ben 24 en woon in de Betuwe...
Ik heb me op dit forum aangemeld omdat, sinds ik mijn hobby verkocht heb en een gezinsbak rijd, de kriebels er gewoon weer zijn om een mooie auto te rijden!
Mijn hobby was een VW Golf GTI uit '88 die ik als wrak kocht en helemaal opgeknapt heb tot een GTI G60 met een kleine 200pk. Was altijd met die auto bezig en heb nu dus veel vrije tijd over die ik graag wil gaan besteden aan een jarenlange droom van me: Een dikke Amerikaan!
Heb een beetje rondgekeken en mijn oog blijft het vaakst hangen bij de Dodge Ram en Chevy C1500. Nooit geweten dat die grote dingen qua aanschafprijs "nog wel mee vallen". Natuurlijk moet ik nog wel achter alle voor- en nadelen van deze trucks komen en misschien wel net zo belangrijk wat het allemaal kost denkende aan belasting, verzekering en verbruik.
Wij zijn op het moment met een kleine bezig dus ook daarin moet de truck functioneel kunnen zijn, eventueel extended cab?! Een bedcover is dus ook wel een pré.
Op internet kom je genoeg trucks tegen die me wel wat lijken maar 9/10x zijn dit "bedrijfsauto's" als je dan de RDW checkt, wat houd dit in als een particulier deze bijvoorbeeld wilt kopen etc.
Ik zal zelf dagelijks met de truck gaan rijden in ieder geval, moet ook op mijn werk kunnen komen hè
Al met al heb ik dus nog genoeg vragen en dingen uit te zoeken voor ik tot een keuze kan komen. Alle hulp en info zijn dus welkom!