Michaelmiata89 schreef:
tis een beetje appels en peren vergelijken, maar ik rij de Avy uit 2002 op LPG "op de zaak". Mijn voordeel is dat de wegenbelasting maar 140 euro/kwartaal is. Tanken is +/_ 55 euro voor een volle tank, ik rij gemiddeld 1;5,5 op LPG.
Normaal ben ik na een half jaartje mijn auto wel weer zat en betrap ik mezelf dat ik alweer een tijdje om me heen aan kijken ben wat er allemaal nog meer te koop is. Volgende maand heb ik de Avy 3 jaar en ik ben nog steeds niet uitgekeken op mijn truckie.
Weekelijks zeg ik tegen mijn vrouw, als ik door het raam naar mijn Avy kijk:" wat een vette bak he!!!"
Ik ben er super blij mee en ik vindt het heerlijk rijden.
Tis geen sportauto, kan er niet "vierkant" mee door de bocht, trek geen strepen, maar ik heb een lol als ik op mijn gemakkie 110 Km/u rij en dat gepeupel in hun politiek correcte auto's en hun Toyota Penlite's zie zitten. Ik geniet elke keer weer van het geluid wat uit mijn flowmaster komt als ik in de file langs andere auto's tuf en terug galmt...
Qua onderhoud....ach, ik heb een paar jaar in een emotieloze, kille Audi A6 6cyl gereden, prachtige auto, reed fantastisch en daar kon ik echt helemaal niets zelf aan doen, en de Audi/VW dealer wreef al in zijn handen als je weer langs kwam, werkplaats tarief ging direct met 20 euro per uur omhoog omdat er vier ringen op de grill stonden ipv een VW tekentje.
Een amerikaanse pickup is gewoon kickuh!
IK BEN ER BLIJ MEE!!!
Succes met je zoektocht ennuh, mocht je meer over Avalanches uit 2002 willen weten dan kan je altijd contact met mij of mrobers (chaosdodger) opnemen.
...mooi gezegd!