Hoi Mike,
Jouw verhaal onderschrijft gelukkig mijn vermoedens, en gelukkig begrijp ik hoe het allemaal werkt.
Dat van die slijtage heb je helemaal gelijk in, en heb ik ook voor lief genomen, ook omdat ik jaarlijks misschien maar 8000 km maak.
Overigens heb ik voor shock relocation brackets, dus feitelijk zijn ze niet te kort, maar nogmaals denk ik dat ze te hard zijn omdat de auto met de leveling kit natuurlijk niet meer standaard is en de shocks natuurlijk wel zijn gemaakt voor een standaard Avy.
Achter heb ik 1.25" spacers, daar zit geen shock relocation bracket en zou hij in theorie 1.25" te kort zijn, maar ook daar issie stug as hel.
Ik heb een paar reacties gelezen dat de Edelbrock IAS op een standaard auto al stug zijn,maar merendeel is erg tevreden.
Lastig, de combi leveling + Edelbrock IAS is gewoon niet goed kennelijk.
Hadden jullie daar toen geen last van dan met jullie leveling kits?
Hoeveel ruimte zit er bij een standaard Avy eigenlijk tussen de upper control arm en bump stop?
Conclusie is dus eigenlijk dat ik de slijtage voor lief neem, maar die stugheid niet

Overigens zou ik ook in eerste instantie kiezen voor een goede bodylift of suspension lift, maar ik schrok nogal van de bedragen, zeker omdat ik 'm niet persee wilde liften maar wel grotere terreinbanden eronder wilde doen.
Ik hoefte dus maar 2.5" omhoog max en dan is een dure body of suspensionlift teveel van het goede.
Ik weet, langskomen is niet prio 1 bij mij, dat is verder niet lullig bedoeld, vorig jaar had ik geen eens tijd voor e-mail, wel jammer.
Maar goed, ik ben ook meer van het lullen dan zelf sleutelen aan de Avy