Er is ook helemaal geen sprake van een vete tussen belgen en nederlanders, laat dit duidelijk zijn !
Het probleem ligt/lag tussen Guido en Peer. Guido heeft de moeite gedaan om dit euvel uit te praten naar ik vernomen heb van hem, maar kreeg een dikke nee op zen neus van Peer.
Laat elkaar dan gewoon gerust ipv via pb mensen lastig te vallen, want dit lost niets op, integendeel...
Ik denk zoals zovelen hier ook, dat we toch volwassen mensen zijn en laat elkaar dan gewoon gerust en doe gewoon rustig verder hier zonder meer...
Mijn intentie is om elkaar te leren kennen en plezier te maken, belg of hollander of wat dan ook...
Ik kan begrijpen dat Guido er genoeg van had en een eigen forum gestart heeft, ook al is dit dan een BE versie.
Het was niet zijn intentie om mensen voor de borst te stoten hiermee, maar zo kon het voor hem dus blijkbaar niet meer verder.
Hij wou zeker en vast ook hier op het forum actief blijven maar heeft dus zo te zien al beslist om er volledig mee te stoppen hier...
Dit is geheel zijn beslissing geweest om een eigen forum op te starten, omdat de problemen blijkbaar bleven duren tussen hun twee.
Ik kies geen partij, noch voor Guido, noch voor Peer. Ik wil dat iedereen zich hier amuseert en elkaar bijstaat met raad en daad !
Maar ik kan wel verstaan als het te ver gaat met persoonlijke verwijten dat je dan conclusies trekt.
Ik zou er ook niet mee kunnen lachen als iemand mij persoonlijk aanvalt, en ik denk niemand niet !
Guido heeft me deze week gevraagd of ik het zag zitten om moderator te zijn op zijn forum en ik zag daar geen onoverkomelijke problemen in,
omdat voor zover ik weet, geen problemen heb met iemand van hier en er mij dus ook niets kwalijk kan genomen worden of hoop ik toch !
Ik zeg het nog is, dit is een superdik forum en ik amuseer mij hier ook (kun je zien aan het aantal berichten dat ik heb),
maar ik zit ook op andere forums, zoals er nog zijn die dat doen...
Ik hoop dat we samen nog veel lol en plezier mogen beleven op meetings en geen "kampen" gaan creeren zoals sommigen zeggen; belgen tegen hollanders... Dat is totaal niet de bedoeling mannen, laat dit duidelijk zijn aub...
Ik hoop dat jullie dit een beetje verstaan en er even deftig over nadenken en laten bezinken vooraleer er weer narigheid van komt

Dit is mijn gedacht over de hele situatie en ik hoop dat ik nog welkom ben, want ik zou het heel jammer vinden als jullie mij nu ook scheef zouden gaan bekijken hiervoor...Nogmaals, ik kies geen partij en heb ik tegen Guido ook gezegd. Ik wil niets liever dan dat iedereen overeen komt met elkaar en plezier maakt, zowel hier als op meetings.
laten we het hierbij dan ook rusten en verder gaan aub