Het is nu zo mei 04, 2025 13:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wtf
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 11:29 
Trucker

Dit bericht is verstuurd door een gebruiker die niet meer is geregistreerd. Zie ik in m'n mailbox staan, blijkt guido te zijn. Alle posts op het forum ook verwijderd.

Als iemand om wat voor reden er de brui aan geeft of er afgeknikkerd wordt, niet echt overzichtelijk om alle posts ook zomaar te verwijderen.

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: wtf
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 11:34 
Pro Trucker

raar... forum is een openbare plaats om wat te lullen en je hoeft het niet altijd eens te zijn... snap het niet goed ... :?

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 11:53 
Super Trucker

Ik was een reactie aan het voorbereiden om in het topic te reageren wat nu dus van het forum is gehaald. dus doe ik het maar in het kort hier.

@Guido, je zult dit wel als gast lezen.
Potverdorie Guido, de explosieve reacties in dit topic (wat dus verwijderd is) vallen vanmorgen zo koud op mijn dak, ik schrik hier zo enorm van, ik had het topic gisterenavond wel gezien maar het was toen niet tot me doorgedrongen. :oops:
Ik vond/vind je een toffe peer en ik wil zeker niks goed praten. Ik kon en kan de problemen tussen jullie twee ook niet oplossen. Maar de oplossing die je nu bent aangegaan raakt kant nog wal. :evil:
Het enige wat je hier nu mee bereikt is dat je een strijd tussen twee mensen nu veranderd in een strijd tussen twee forums met hun mensen daarbij. Je probeert nu zelfs twee kampen te creëren tussen België en Nederland met je .be als tegenhanger, toch :?:
Met het opzetten van je eigen forum sla je naar mijn mening de plank volledig mis. Dit is geen oplossing van je probleem.
Ik vindt het jammer dat het zover heeft moeten komen.
Ik hoop je op meetings nog te mogen ontmoeten om het dan te hebben over usa-trucks en dergelijke.
Het ga je goed. :(

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 12:06 
Heavy Trucker

RammieGirl schreef:
Gelukkig is alle posts eraf gehaald

Als je d'r maar wat van leer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 12:14 
Heavy Trucker

heb precies iets gemist???
ik wist helemaal niet dat er een vete was tussen NL en BE ????
ik dacht dat het een gezond gehakketak was van de belgen zijn slimmer (das nu wel waar :blackeye: ) en de nederlanders zijn sneller (das dan weer ni waar :twisted: ) maar tijdens meetings was daar nooit wat van te merken. dit is zowat het enige forum, waar ik dan nog niet eens iets verloren ben, gezien ik niet echt iets met auto's heb, laat staan usa pick-up, maar waar ik het wel steeds leuk vind om op rond te fietsen. persoonlijk vind ik dan ook dat ik als under-dog aardig geaccepteerd ben.
ik vind de ene ook wel leuker in real life dan de andere, maar we zijn dan ook eenmaal allemaal verschilldende mensen met verschillende persoonlijkheden, en karakters. je hoeft het niet altijd eens te zijn met elkaar, maar dat wil niet zeggen dat er dan op elkaar geschoten moet worden. (met woorden dan)
we zijn toch allemaal volwassenen onder elkaar, mij dunkt dan dat er toch ook op een volwassen mannier moet kunnen omgegaan worden met elkaar????

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 12:16 
Trucker

Floris schreef:
Ik was een reactie aan het voorbereiden om in het topic te reageren wat nu dus van het forum is gehaald. dus doe ik het maar in het kort hier.

Want? Dit gaat over het verwijderen van posts, waardoor het geheel onleesbaar wordt.

Dat andere zal wel niet voor niets verwijderd zijn.

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 12:22 
Heavy Trucker

@ Thea: een vete tussen NL en B is er niet, alleen tussen 2 personen hier op het forum (toevallig een Nederlander en een Belg)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 12:34 
Heavy Trucker

Jangel schreef:
@ Thea: een vete tussen NL en B is er niet, alleen tussen 2 personen hier op het forum (toevallig een Nederlander en een Belg)

dan vind ik het heel jammer dat ze hun oneenigheid niet via PB met elkaar hebben kunnen 'uitvechten' en oplossen.
ik heb dus geen idée tussen welke 2 er herrie was, ga dan ook geen partij kiezen en hoop dat beide personen nog vriendelijk aanspreekbaar blijven, wanneer we elkaar ergens tegenkomen op een meeting :lol:

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 15:01 
Trucker

en opnieuw een slotje er op en verder gaan..... :D :D

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 15:17 
Pro Trucker

Er is ook helemaal geen sprake van een vete tussen belgen en nederlanders, laat dit duidelijk zijn !

Het probleem ligt/lag tussen Guido en Peer. Guido heeft de moeite gedaan om dit euvel uit te praten naar ik vernomen heb van hem, maar kreeg een dikke nee op zen neus van Peer.
Laat elkaar dan gewoon gerust ipv via pb mensen lastig te vallen, want dit lost niets op, integendeel...

Ik denk zoals zovelen hier ook, dat we toch volwassen mensen zijn en laat elkaar dan gewoon gerust en doe gewoon rustig verder hier zonder meer...
Mijn intentie is om elkaar te leren kennen en plezier te maken, belg of hollander of wat dan ook...

Ik kan begrijpen dat Guido er genoeg van had en een eigen forum gestart heeft, ook al is dit dan een BE versie.
Het was niet zijn intentie om mensen voor de borst te stoten hiermee, maar zo kon het voor hem dus blijkbaar niet meer verder.
Hij wou zeker en vast ook hier op het forum actief blijven maar heeft dus zo te zien al beslist om er volledig mee te stoppen hier...
Dit is geheel zijn beslissing geweest om een eigen forum op te starten, omdat de problemen blijkbaar bleven duren tussen hun twee.

Ik kies geen partij, noch voor Guido, noch voor Peer. Ik wil dat iedereen zich hier amuseert en elkaar bijstaat met raad en daad !
Maar ik kan wel verstaan als het te ver gaat met persoonlijke verwijten dat je dan conclusies trekt.
Ik zou er ook niet mee kunnen lachen als iemand mij persoonlijk aanvalt, en ik denk niemand niet !

Guido heeft me deze week gevraagd of ik het zag zitten om moderator te zijn op zijn forum en ik zag daar geen onoverkomelijke problemen in,
omdat voor zover ik weet, geen problemen heb met iemand van hier en er mij dus ook niets kwalijk kan genomen worden of hoop ik toch !

Ik zeg het nog is, dit is een superdik forum en ik amuseer mij hier ook (kun je zien aan het aantal berichten dat ik heb),
maar ik zit ook op andere forums, zoals er nog zijn die dat doen...

Ik hoop dat we samen nog veel lol en plezier mogen beleven op meetings en geen "kampen" gaan creeren zoals sommigen zeggen; belgen tegen hollanders... Dat is totaal niet de bedoeling mannen, laat dit duidelijk zijn aub...

Ik hoop dat jullie dit een beetje verstaan en er even deftig over nadenken en laten bezinken vooraleer er weer narigheid van komt :(

Dit is mijn gedacht over de hele situatie en ik hoop dat ik nog welkom ben, want ik zou het heel jammer vinden als jullie mij nu ook scheef zouden gaan bekijken hiervoor...Nogmaals, ik kies geen partij en heb ik tegen Guido ook gezegd. Ik wil niets liever dan dat iedereen overeen komt met elkaar en plezier maakt, zowel hier als op meetings.

laten we het hierbij dan ook rusten en verder gaan aub

Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]