Het is nu di mei 06, 2025 22:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: SIGAARTJE?
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 21:16 
Heavy Trucker

sigaartje??
Sinds gisteren is er een bedrijf een geluiddichte ruimte bij ons in de hal aan het maken; voor de "Dynastar" testbank ,voor motorfietsen.. Een van die mensen, een al wat oudere heer, die meende "een Heer van stand te zijn", en dat bevestigd door de hele dag Sigaren te roken... :evil: . Afijn, omdat iedereen het vond stinken, maar es tot ludieke, maar duidelijke actie over gegaan.. Ik nam een koffiebeker, en zette met stift "zwembad voor Sigaren" op de zijkant... Ik liep naar hem toe en overhandigde de zwaar schoorstenende man het bekertje en verontschuldigde met "sorry, ik had geen geld meer voor een duiktrap" grijnsss "Wat moet ik daar mee?" vroeg de rookwolk?" "je Sigaar laten zwemmen!" zei ik.. " We zouden het apprecieren als je es kapt met die stank!"
Na een uur constateerde ik, dat Rookwolk tóch weer meende zijn snorharen te moeten cremeren, dus ik wéér meet dat bekertje naar hem toe... "Ik dacht dat ik je gevraagd had, geen rooksignalen meer af te geven!" Nu weet ik wel, dat ik er in een goor overal (dat gebeurt wel eens als je werkt?!?!?!) er niet supersexy uitzie, dus..... en dit had je mee willen maken.... Zei Rookwolk het volgende... "Ik heb het gevraagd aan je baas, ik mág hier roken!" Ik keek hem strak door zijn rookwolk aan, en zei het volgende..." Ik bén de baas!" waarop Rookwolk minzaam begon te lachen, zo van "lul maar tegen mijn Sigaar aan" Ik keek nog strakker door het opgezette rookgordijn en zei "Luister, ik weet het, ik zie er niet uit, maar dit bedrijf heeft drie Bazen, waaronder mijn persoontje, ik kan het je óók verbieden, maar omdat dat ik menselijk ben, en jou je trekkies gun, mag jij buiten je mistige haaltjes nemen!" Rookwolk kreeg een rood gezicht, waarop het stukje vergane glorie wat zichzelf eens de Sigaar mocht noemen, toch zwemles kreeg...... Het is de rest van de dag heerlijk fris in de hal geweest... VOORAL aan het "zwembad zonder duiktrap!! :mrgreen: :mrgreen:

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: SIGAARTJE?
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 21:20 
Trucker

haha, je moet er maar opkomen!
ruimte al klaar?

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 21:40 
Heavy Trucker

Als het goed is, is alles vanavond gereed. Jouri heeft jaren bij grote motorzaak in Alkmaar aan de Dynastar gewerkt, dus deze nieuwe, met de nieuwste software is appeltje eitje voor hem. Dynastar is geschikt voor alle motortypen..

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 22:52 
Trucker

Alle motorfietsen, dus ook tweetakt?
Wat kunnen jullie zoal, alleen vermogens meten of ook afstellen dmv andere sproeierbezetting en dergelijke?

1991 GMC Syclone
1987 Mustang 5.4 tt
1986 Mustang conv V6 SC
1979 Mustang FB
1979 Mustang Pace Car
1971 Shelbyeuropa GT350
1971 Mustang Mach1
1971 Mustang conv
1952 GMC PU lwb

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 23:04 
Heavy Trucker

Als een motor meer vermogen moet geven of weer correct lopen , dan wordt er dmw sproeiers, injectors, timing en luchtfilters gezocht naar de beste afstelling.
De computer geeft precies aan wat en hoeveel.

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 6:58 
Heavy Trucker

ik werd op een scheepvaartforum op de vingers getikt dat ik "baas"zou spelen... Waarschijnlijk ook sigarenrokers :mrgreen: om hier ook misverstanden te voorkomen omdat iemand het ludieke van een actie niet snapt, heb ik onderstaand gewoon gekopieerd......

Goedemorgen Meneer Allen
Om op dat sigaartje terug te komen..Iemand die met een dikke sigaar in het hoofdvoor het eerst binnenkomt, zich voorstelt al paffend en stomend, is in mijn ogen al onfatsoenlijk te noemen'!!
We hebben de man al een dag laten gaan,uit respect voor zijn leeftijd.. omdat je iemand niet op zijn ziel wilt gaan staan door hem "recht voor zijn raap te zeggen te stoppen, dan zoek je naar een ludieke manier om dat duidelijk te maken... Dat ie dan zegt dat ie het aan mijn baas heeft gevraagd, doet me zwaar gniffelen, omdat vaker heb meegemaakt dat men me vroeg " waar de bedrijfsleider is" "staat vóór U meneer" tja, ik kan er ook niks aan doen dat ik er werkerig uitzie!! Hoe dan ook, ik zal de laatste op de wereld zijn, die op mijn strepen gaat staan... Dat iemand niet aan mij ziet, dat ik medeeigenaar ben, pleit alleen maar voor me. Maar goed, ik hoef me niet te verdedigen en ben zeker niet van plan hier een topic op zijn kop te zetten en ik weet verdomd goed dat Jos Komen ook sigaren rookt maar Jos is bij ons nog nooit stomend binnen komen lopen dat we beiden nog in Haarlem woonden en ik er heilig van overtuigd ben Jos niet op zijn staart hiermee te staan (als dat wel zo is, sorry Jos :oops: )... Ik probeer alleen maar een gniffel te delen.... waarschijnlijk rookt U ook sigaren??

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 9:59 
Trucker

drukte om niks......

hangt er geen verboden te roken bordje bij de ingang?

je mag tegenwoordig nergens meer roken, vanwege brandgevaar.
terwijl er wel gelast en geslepen word....... :?

Wy binne Friezen. En Friezen wolle wy ek bliuwe.
Mar wy moatte nea ferjitte: Earst en lêst binne wy minsken.

Wij zijn Friezen. En Friezen willen wij ook blijven.
Maar wij mogen niet vergeten: Eerst en laatst zijn wij mensen.

.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 12:37 
Heavy Trucker

Mag ons mag iedereen gewoon roken in de hal... maar die sigaren was echt het toppunt... De man had de kantine al gauw blauw staan (was ik gelukkig niet bij) Voor de rest hebben we er smakelijk om gelachen... :mrgreen: :mrgreen:

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 18:05 
Trucker

Ton de Draaier schreef:
sigaartje??
Sinds gisteren is er een bedrijf een geluiddichte ruimte bij ons in de hal aan het maken; voor de "Dynastar" testbank ,voor motorfietsen.. Een van die mensen, een al wat oudere heer, die meende "een Heer van stand te zijn", en dat bevestigd door de hele dag Sigaren te roken... :evil: . Afijn, omdat iedereen het vond stinken, maar es tot ludieke, maar duidelijke actie over gegaan.. Ik nam een koffiebeker, en zette met stift "zwembad voor Sigaren" op de zijkant... Ik liep naar hem toe en overhandigde de zwaar schoorstenende man het bekertje en verontschuldigde met "sorry, ik had geen geld meer voor een duiktrap" grijnsss "Wat moet ik daar mee?" vroeg de rookwolk?" "je Sigaar laten zwemmen!" zei ik.. " We zouden het apprecieren als je es kapt met die stank!"
Na een uur constateerde ik, dat Rookwolk tóch weer meende zijn snorharen te moeten cremeren, dus ik wéér meet dat bekertje naar hem toe... "Ik dacht dat ik je gevraagd had, geen rooksignalen meer af te geven!" Nu weet ik wel, dat ik er in een goor overal (dat gebeurt wel eens als je werkt?!?!?!) er niet supersexy uitzie, dus..... en dit had je mee willen maken.... Zei Rookwolk het volgende... "Ik heb het gevraagd aan je baas, ik mág hier roken!" Ik keek hem strak door zijn rookwolk aan, en zei het volgende..." Ik bén de baas!" waarop Rookwolk minzaam begon te lachen, zo van "lul maar tegen mijn Sigaar aan" Ik keek nog strakker door het opgezette rookgordijn en zei "Luister, ik weet het, ik zie er niet uit, maar dit bedrijf heeft drie Bazen, waaronder mijn persoontje, ik kan het je óók verbieden, maar omdat dat ik menselijk ben, en jou je trekkies gun, mag jij buiten je mistige haaltjes nemen!" Rookwolk kreeg een rood gezicht, waarop het stukje vergane glorie wat zichzelf eens de Sigaar mocht noemen, toch zwemles kreeg...... Het is de rest van de dag heerlijk fris in de hal geweest... VOORAL aan het "zwembad zonder duiktrap!! :mrgreen: :mrgreen:

Vroeger zeker ook gerookt :mrgreen:
Ik rook ook sigaren net als die pers.
En ik moet binnen roken van mijn chef :thumbup:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 18:11 
Trucker

Rook zelf niet, ook nooit gedaan. Wat mij wel opvalt is dat de meeste EX rokers het vreselijk vinden stinken. Vaak kreeg je een grote mond als je erover begon toen ze nog rookten..... :? :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 19:55 
Heavy Trucker

Neen Martin :) en ik heb geen problemen met rokers, maar als er 9 man hinder van hebben en dat al een dag hebben aangekeken (geroken), mag je er wel es wat van zeggen 8)

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 21:59 
Heavy Trucker

niks mis met een sigaartje roken

Afbeelding

,,,,,,,/__(O)___//___/__(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 22:05 
Trucker

Hey Ton,

Zelfs in the oval office had Bill Clinton een speciaal badje voor de sigaren... :D :D :shock: , dus het komt bij de best voor hoor haha

Hennie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 22:09 
Trucker

Dat zijn de monica lewinsky sigaren.
Die hebben een appart lekker geurtje :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2012 22:22 
Heavy Trucker

als iemand es een sigaar opsteekt, vind ik dat niet erg.... maar niet de hele dag!! Dat van dat "zwembadje".. da's mijn stijl.... ik gaf een collega vorig winter mijn wollen das... Ik zei "je hamer vak kou" :roll: :roll: Oh. maak ik te veel herrie??

Hahaha De sigaren van Clinton!! :mrgreen: Zou ie eerst aan een sigaar ruiken voordat ie hem opsteekt? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]