Het is nu zo mei 04, 2025 18:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 10:57 
Trucker

hallo allemaal,

Heb vorige week 10 onderdelen gekocht bij LMC Truck, moest $ 500 dollar betalen, kreeg de volgende email van LMC.

Dear Customer;

We have received shipping quotes for your order. We also need to
arrange for payment for the option you choose. These quotes do expire,
so please respond with your shipping preference by January 11th or we
will cancel your order. Thank you for your patronage.

*****These quotes are shipping costs ONLY. Total for the part/s is NOT
included*****

UPS Worldwide Expedited for $349.00, taking 3-5 business days for
delivery.

None of the above shipping methods include any taxes, duties, brokerage
fees or customs. Any additional fees will be your responsibility. UPS
SCS shipping services will deliver to the closest UPS-SCS customs-bonded
facility, any other door to airport services will deliver to the airport
noted on quote. Any additional delivery fees will be your
responsibility. Time quotas do not reflect time spent in customs.

Have a great day.

Best regards,
Tyler U
Customer Care

Weet het effe niet moet ik nu zoveel bij betalen, wie heeft er ervaring mee. of kan het op een andere manier.

allemaal een heel fijn uiteinde en iedereen een gezond 2013 en veel rijplezier natuurlijk

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 11:16 
Trucker

Je hebt voor 500$ aan spullen gekocht? En de verzendkosten zijn dus 359$?

Wat heb je allemaal gekocht dan? Daar ligt het toch gewoon aan. Als je 10 lampjes koopt dan is 349$ wel veel aan verzendkosten.

Denk er wel aan dat je nog invoerkosten en btw en administratiekosten krijgt als ze het pakket afleveren. Dat is dan normaal gesproken over het totaalbedrag dus inclusief verzendkosten als ze dat allemaal netjes op het pakket vermelden. De douanekosten komen bij jou aan de deur dus pas.

Dodge Ram 1500 Hemi sport 5,7L VERKOCHT

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 11:26 
Trucker

Chickennugget schreef:
Je hebt voor 500$ aan spullen gekocht? En de verzendkosten zijn dus 359$?

Wat heb je allemaal gekocht dan? Daar ligt het toch gewoon aan. Als je 10 lampjes koopt dan is 349$ wel veel aan verzendkosten.

Denk er wel aan dat je nog invoerkosten en btw en administratiekosten krijgt als ze het pakket afleveren. Dat is dan normaal gesproken over het totaalbedrag dus inclusief verzendkosten als ze dat allemaal netjes op het pakket vermelden. De douanekosten komen bij jou aan de deur dus pas.

55-9480 1 LED TAILGATE LIGHT-RED-60" 59.95 $59.95 Allocated n/a
55-9374 1 THRESHOLD PLATE SET-SS-4PC 79.95 $79.95 Allocated n/a
56-9008 1 TAILGATE CABLE SET 1 REQ 19.95 $19.95 Allocated n/a
56-8731 2 EMBLEM "HEMI 5.7 LITER MAGNUM" 44.95 $89.90 Allocated n/a
55-9991 1 CUSTOM MOLDED MUD GRDS-FRONT 39.95 $39.95 Allocated n/a
55-9992 1 CUSTOM MOLDED MUD GRDS-REAR 39.95 $39.95 Allocated n/a
56-8182 1 WINDOW DEFLECTOR-SMOKE-4PC SET 49.95 $49.95 Allocated n/a
56-0573 1 LED HITCH LIGHT 1 REQ 69.95 $69.95 Allocated n/a
55-3851 1 EGR VALVE W/GASKETS 1 REQ 59.95 $59.95 Allocated n/a

dit is de bestellijst

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 11:54 
Trucker

HemiSRT8 schreef:
360 dollar shipping is belachelijk maar de shipping keuze van ups met een aflevertijd van 3 tot 5 werkdagen vanuit amerika bij jou thuis in NL is vanzelf ook niet de voordeligste. Laat het eens normaal versturen, dan duurt t misschien 2 weken plus een weekie inklaring maar dan moet het verzenden voor minder dan de helft lukken. Alleen ga dat maar eens uitleggen en waarschijnlijk doen zei alles via ups binnen amerika. Ups of fedex internationaal sucks!!! Hele slechte ervaringen mee en moet geen ups meer aan mn deur hebben. Zoals Egon ook al aangeeeft is het aanschaf $500, verzenden $360 dollar en hier in nederland betaal je vervolgens nog inklaring en daarna btw en invoer over de $860 dollar aan de postbode. Komen dus nog wel wat euros bij voor je het eens op je truck kunt zetten. Ik zeg cancelen die bestelling en even verder zoeken of proberen om het normaal via bijvoorbeeld usps te laten versturen. Kijk eens op ebay.com daar kun je het meeste uit je lijstje ook wel voor weinig vinden en die egr klep voor de hemi kun je hier ook gewoon kopen.

Verstuurd vanaf mijn iPad

nou denk dat ik dat maar is snel ga doen ja bedankt voor jou reactie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 11:57 
Pro Trucker

Ik zou een weekje florida doen en dan de spullen meenemen(geen invoer/btw) :D :D :D

1968 GMC
ex 2005 ram srt-10
ex 2004 hemi 4x4

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 11:58 
Trucker

Voor hetgeen wat je hebt is het inderdaad wel heel veel aan verzendkosten. Denk dat het de grootte van het pakket is wat het zo duur maakt. Volgens mij valt het gewicht nog wel mee want het meeste is plastic en/of klein spul.

Ebay zou ik ook eerst eens kijken wat je daar allemaal kwijt bent. Je besteld dan wel alles per ding maar de kans is dan ook nog eens vrij groot dat je bij een groot aantal pakketten geen invoerkosten, btw ed. hoeft te betalen.

Dodge Ram 1500 Hemi sport 5,7L VERKOCHT

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 14:03 
Pro Trucker

HemiSRT8 schreef:
360 dollar shipping is belachelijk maar de shipping keuze van ups met een aflevertijd van 3 tot 5 werkdagen vanuit amerika bij jou thuis in NL is vanzelf ook niet de voordeligste. Laat het eens normaal versturen, dan duurt t misschien 2 weken plus een weekie inklaring maar dan moet het verzenden voor minder dan de helft lukken. Alleen ga dat maar eens uitleggen en waarschijnlijk doen zei alles via ups binnen amerika. Ups of fedex internationaal sucks!!! Hele slechte ervaringen mee en moet geen ups meer aan mn deur hebben. Zoals Egon ook al aangeeeft is het aanschaf $500, verzenden $360 dollar en hier in nederland betaal je vervolgens nog inklaring en daarna btw en invoer over de $860 dollar aan de postbode. Komen dus nog wel wat euros bij voor je het eens op je truck kunt zetten. Ik zeg cancelen die bestelling en even verder zoeken of proberen om het normaal via bijvoorbeeld usps te laten versturen. Kijk eens op ebay.com daar kun je het meeste uit je lijstje ook wel voor weinig vinden en die egr klep voor de hemi kun je hier ook gewoon kopen.

Normaal versturen, dus denk dat je USPS (post) bedoelt is denk ik geen optie qua formaat doos en veel leveranciers sturen alleen per koerier. Wij zijn dealer van LMC en kunnen het nog meenemen in een containers als dat een optie voor je is.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 9:46 
Trucker

texas boy schreef:
HemiSRT8 schreef:

Normaal versturen, dus denk dat je USPS (post) bedoelt is denk ik geen optie qua formaat doos en veel leveranciers sturen alleen per koerier. Wij zijn dealer van LMC en kunnen het nog meenemen in een containers als dat een optie voor je is.

Oke Hans dat is zeker een optie, zal je deze week een lijst met onderdelen sturen die ik nodig heb, ben namelijk vollop bezig met de truck ,dus er zal nog wel meer bij komen.
als ik dan goedkoper bij jou uit ben, ten opzichte van als ik het hier in nederland moet bestellen, kun je het bestellen voor mij, en natuurlijk heb je mij als nieuwe klant.

moet ook effe afwachten wat LMC doet, heb namelijk 500 $ overgeboekt vanaf mijn Visa card,maar tot op heden is hier nog niets vanaf geschreven, dus denk dat LMC wacht tot ik de 360 $ over maak. nou mooi laten wachten, het is ook zo onduidelijk allemaal met die bijkomende kosten.

bedankt voor jou reactie.

groeten Theododge

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 13:54 
Pro Trucker

Stuur even een mail naar me met het order nummer en ik ga het regelen, info@hollandranch.com

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2013 20:19 
Trucker

Zo gelukkig de order bij LMC kunnen annuleren, is toch ook niet normaal zulke bedragen.

Nu alles bij Hans besteld hollandranch, dus binnenkort de nieuwe onderdelen binnen.
Toch makkelijk een betrouwbaar adres in de USA, Hans bedankt voor jou goede service.

De foto reportage volgt natuurlijk.

Groeten Theo

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]