texas boy schreef:
HemiSRT8 schreef:
360 dollar shipping is belachelijk maar de shipping keuze van ups met een aflevertijd van 3 tot 5 werkdagen vanuit amerika bij jou thuis in NL is vanzelf ook niet de voordeligste. Laat het eens normaal versturen, dan duurt t misschien 2 weken plus een weekie inklaring maar dan moet het verzenden voor minder dan de helft lukken. Alleen ga dat maar eens uitleggen en waarschijnlijk doen zei alles via ups binnen amerika. Ups of fedex internationaal sucks!!! Hele slechte ervaringen mee en moet geen ups meer aan mn deur hebben. Zoals Egon ook al aangeeeft is het aanschaf $500, verzenden $360 dollar en hier in nederland betaal je vervolgens nog inklaring en daarna btw en invoer over de $860 dollar aan de postbode. Komen dus nog wel wat euros bij voor je het eens op je truck kunt zetten. Ik zeg cancelen die bestelling en even verder zoeken of proberen om het normaal via bijvoorbeeld usps te laten versturen. Kijk eens op ebay.com daar kun je het meeste uit je lijstje ook wel voor weinig vinden en die egr klep voor de hemi kun je hier ook gewoon kopen.
Normaal versturen, dus denk dat je USPS (post) bedoelt is denk ik geen optie qua formaat doos en veel leveranciers sturen alleen per koerier. Wij zijn dealer van LMC en kunnen het nog meenemen in een containers als dat een optie voor je is.
Oke Hans dat is zeker een optie, zal je deze week een lijst met onderdelen sturen die ik nodig heb, ben namelijk vollop bezig met de truck ,dus er zal nog wel meer bij komen.
als ik dan goedkoper bij jou uit ben, ten opzichte van als ik het hier in nederland moet bestellen, kun je het bestellen voor mij, en natuurlijk heb je mij als nieuwe klant.
moet ook effe afwachten wat LMC doet, heb namelijk 500 $ overgeboekt vanaf mijn Visa card,maar tot op heden is hier nog niets vanaf geschreven, dus denk dat LMC wacht tot ik de 360 $ over maak. nou mooi laten wachten, het is ook zo onduidelijk allemaal met die bijkomende kosten.
bedankt voor jou reactie.
groeten Theododge