Prijzen verschillen wel enorm voor een 913A368 Detroit, Liggen tussen 499$ tot soms zelfs bijna 600$.
Om het zelf te doen zou wel lukken, maar je hebt een momentsleutel nodig, een deftige meetklok en een lagertrekker om de lagers er af te krijgen.
Alsook een pers om het kroonwiel terug te monteren en de lagers op het nieuwe differentieel. Het kroonwiel verwarmen tot 250°c zou ook kunnen maar dan heb ik schrik dat de hardheid veranderd of krom trekt daar heb je een oven voor nodig die het geheel egaal verwarmd.
Ook heb je de nodige shims nodig om eventueel een verschil op te vangen tussen de lagers en het differentieel tov je originele differentieel, en van die gekleurde pasta om te zien of je pinion mooi in het midden van je kroonwiel loopt.
Zal het wel laten doen dan heb ik nog garantie op het gedane werk, maar niet op het differentieel zelf denk ik.
Denk dat ik bij Summit ga bestellen voor 519.95 $, om dat dit toch een zowat bekende website is ???
Eerst vandaag ff dubbel checken of er inderdaad bij mij ook de Dodge Corporate 9.25" axle onder zit aan de hand van het plaatje op men achteras.
Bedankt alvast voor de hulp lig er al 2 nachten wakker van