Hallo mensen,
Gisteravond toch ff een poging gewaagd om de module in te bouwen.
Ik liep echter tegen volgende problemen op.
1. De onstar module zit erg onder in de midden console. Ik moest het hele midden front (Nav/Radio, airco bediening en knoppenpaneel) verwijderen. toen kon ik met moeite de module er uit krijgen.
2. De onstar module heeft 3 aansluitingen en de blueStar heeft er maar 2. Ik heb de derde aansluiting inclusief GPS en rear view camera aansluiting. op de Onstar module laten zitten.
3. Telefoon gepaird (Nokia 3110c). Dit liep zonder problemen.
4. Geprobeerd een telefoon gesprek te voeren. (Nummer gedraaid op de mobile telefoon want de voice herkenning werkt voor geen meter). Tijdens dit gesprek hoort de ontvanger zichzelf via een echo over het systeem.
5. Als ik mijn sound instellingen (Bose 5.1 systeem) zo instel dat het geluid alleen via de rechter boxen voor komt dan is deze echo een stuk minder. Ik denk dus dat de module geen echo onderdrukking heeft zoals bij een normale carrkit. Na een telefoon gesprek moet ik vervolgens mijn installatie weer instellen op alle boxen om naar de muziek te luisteren.
6. Nadat ik de module heb omgewisseld werkt de voice herkenning van Radio en Navigatie niet meer. Met de OnStar module kan ik normaal zonder aan de radio te komen mijn navigatie instellen, een zender kiezen of een CD/DVD laten afspelen. Deze funkties werken met de module van BlueStar allemaal niet meer.
Ik heb dus nu de Onstar module weer terug ingestoken en ga maar eens mailen met Chris.
Groetjes Carlos