Zo deze vorige week ivm werk niet veel kunnen doen.
Vorige week zaterdag gril opgehaald bij Tom (Stepaside) en handremkabeltje, bedankt nog voor de thee Tom.
Deze week ook niet veel kunnen doen, wat plastic delen schoongemaakt en wat steuntjes gespoten.

Gisteren mijn zending binnengekregen met weer wat speelgoed

Nieuwe schijven voor de nodige remkracht:

Nieuwe ontsteking van Pertronix:

Nieuwe stabilisator rubbersetje polyurethaan, meteen met smeernippel :

vandaag wat aan interieur zitten rommelen want de radio paste er niet mooi in dus de dasboard kapje van de equalizer verwijderd.

nieuwe kapje ervoor met extra adapter er vast aan voor DIN/ISO radio:

Clipjes en de verwarmingnozzles omgezet:

Radiohouder erin:

Oude radio en verwarmingsunit eruit gesloopt ( gedemonteerd)

Daarna een bakje ipv orginele radio erin gezet en verwarmingsunit schoongemaakt en er terug ingezet alles weer netjes dichtgeschroefd.
Tevens gezien dat de verwarmingsunit al een keer vervangen is want er zat een remanufactured in uit 1994.

Maar ook helaas weer een ontdekking gedaan bij het monteren van de radio en dat is dat er gewoon een gat zit in de verwarmingsluchtverdeelblok ( leuk voor scrabble en heb er even geen andere naam voor hihi)

maar ook nog dit en dat vindt ik erger en dat is dat het hele verwarmingshuis aan de onderkant gescheurd is :

Er zat eerst plakband op ( wat eerst leek op een soort van hittereflectie/isoleertape)
Nou nu nog benieuwd wat er nog meer op ons afkomt voordat die pas echt gaat rijden.
Vond wel dat de nozzles eerst maar weinig warmte brachten en ik voelde wel wat van onderen, dat verklaart het gat.
Ach ja weet ik wel hoe de hele wagen inelkaar steekt.
waarschijnlijk moeten over niet al te lange tijd ook de cabinehoeken vervangen worden, bij aankoop zag ik wel een blaasje maar blaasje is geen je meer hahaha.