Het is nu za jun 28, 2025 17:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Welke dodge?
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 0:25 
Pro Trucker

de techniek is een stuk beter dan de oudere modellen , en sinds de Hemi erin ligt is er toch een SERIEUS verschil opgetreden.

en nog een belangrijk punt vind ik , als je 10.000 euro wil uitgeven aan een truck met 100.000+miles op , dan vind ik dat je beter effe doorspaart , of een groter stuk leent om een nieuwere met minder miles te kopen.
en als je 10.000 wil uitgeven , en dan bv. 16 of 18K teveel vind , dan denk ik dat die 10.000 misschien ook al moeilijk zal zijn in je financiele toestand , koop dan geen truck met 100K miles of meer , want de kans dat hier vlug iets aankomt is aanzienlijk groter , en als dan je centen er al allemaal inzitten kan je te voet gaan tot je de kosten heb gespaard.

maar goed , iedereen koopt wat ie wil , succes :|

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 1:11 
Nieuw

DodgeRammer09 schreef:
zijne portemonnee moet ook meekunnen é jongens, ge moet een ander zijn rekening niet maken :D

Idd 8)
Nee, ik ben zelfstandige in bijberoep, dus de BTW kan ik alvast terugtrekken van de belastingen.
Ik rijd nu nog met een auto van het werk rond voor mijn zelfstandige activiteit, maar dat kan/mag niet blijven duren. Dus ben ik (redelijk dringend) op zoek naar een nieuwe wagen. Zoals de meesten hier ben ik altijd verliefd geweest op een Dodge Ram en nu is de moment daar. Die 10.000 ligt nog binnen mijn budget, maar als ik 17.000 of 18.000 euro moet neertellen dan moet ik voor de rest toch al zien wat ik doe. Ik geef liever wat minder uit, zodat ik achteraf niet op mijn centen moet zitten. Het beste is misschien om nog een jaartje te wachten, maar ik vrees dat ik het geduld niet ga hebben.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 6:42 
Heavy Trucker

Zou toch ook eerder voorstander zijn om een jaartje langer door te sparen en me dan een hemi kopen.Ik heb dit immers zelf ook gedaan.Drie jaar geleden had ik ook het geld voor een ouder model,heb toen nog een jaartje doorgespaard en me 2 jaar geleden dan de hemi gekocht die ik nu heb.Nu een jaartje doorsparen en we kunnen weer upgraden ;)

Wat techniek betreft zijn de oudere modellen ook goed hoor,maar je moet weten wat ermee gebeurd is,want als je een truck met 100.000+ miles koopt waar ze mee door het terrein hebben zitten crossen,de motor nooit hebben gespaard,in toeren hebben zitten jagen,enz.... dan heb je natuurlijk veel kans dat je om de 5 voet stukken hebt eraan.Er zijn nog wel genoeg oudere modellen te vinden hoor,maar de goeie tussen de wrakken gaan scheiden is en blijft een opgave.In ieder geval veel sucses met je zoektocht ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 11:25 
Pro Trucker

Cockney schreef:
DodgeRammer09 schreef:
zijne portemonnee moet ook meekunnen é jongens, ge moet een ander zijn rekening niet maken :D

Idd 8)
Nee, ik ben zelfstandige in bijberoep, dus de BTW kan ik alvast terugtrekken van de belastingen.

ge kunt daar toch een financiering van 4 of 5 jaar op pakken... :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 16:01 
Heavy Trucker

Cockney schreef:
DodgeRammer09 schreef:

Idd 8)
Ik rijd nu nog met een auto van het werk rond voor mijn zelfstandige activiteit, maar dat kan/mag niet blijven duren. Dus ben ik (redelijk dringend) op zoek naar een nieuwe wagen. Zoals de meesten hier ben ik altijd verliefd geweest op een Dodge Ram en nu is de moment daar. Die 10.000 ligt nog binnen mijn budget, maar als ik 17.000 of 18.000 euro moet neertellen dan moet ik voor de rest toch al zien wat ik doe. Ik geef liever wat minder uit, zodat ik achteraf niet op mijn centen moet zitten. Het beste is misschien om nog een jaartje te wachten, maar ik vrees dat ik het geduld niet ga hebben.

Je zal eerst moeten uitmaken wat je jaarlijks kan afschrijven met je bijberoep .......ik heb geen zaken met hetgeen je verdient
maar hou het een beetje evenredig of er komen controleurtjes langs bij je. :mrgreen:
Je kan ook een particuliere wagen afschrijven maar je moet er dan rekening mee houden dat die flink wat goedkoper moet
zijn dan een btw wagen.

succes met je verkoop
Het motori Lorenzoverhaal is je vast duidelijk nu.

Afbeelding

dodge DAYTONA GoManGo 2005

Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 16:03 
Heavy Trucker

Sammy11 schreef:
Cockney schreef:
DodgeRammer09 schreef:

Idd 8)

ge kunt daar toch een financiering van 4 of 5 jaar op pakken... :wink:

Makkelijk gezegd hè Sammy :mrgreen: ........zijn inkomsten moeten ook zijn naargelang de financiering die hij dan wil of doet

Afbeelding

dodge DAYTONA GoManGo 2005

Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 21:25 
Pro Trucker

ok delange , maar ik ga er gewoon van uit dat dit tot de mogelijkheden behoort.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 03, 2010 17:38 
Nieuw

Ik heb daarnet is geïnformeerd naar de 2de optie.
De truck is al 2 keer verkocht geweest, maar uiteindelijk heeft men afgehaakt omdat ze geen geld hadden.
Van bij ons op werk moest ik vragen of hij kleppensmering had, dat zou belangrijk zijn voor het aantal km dat je ermee kan doen.
De verkoper deed de Dodge elk jaar weg voor onderhoud, maar had geen kleppensmering.
Is zoiets belangrijk?
Volgens mijn collega geraak je dan amper aan de 250.000 km.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 03, 2010 17:47 
Super Trucker

kijk maar bij lpg valvecare :shock:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di apr 06, 2010 7:20 
Cockney schreef:
De truck is al 2 keer verkocht geweest, maar uiteindelijk heeft men afgehaakt omdat ze geen geld hadden.
Van bij ons op werk moest ik vragen of hij kleppensmering had, dat zou belangrijk zijn voor het aantal km dat je ermee kan doen.
De verkoper deed de Dodge elk jaar weg voor onderhoud, maar had geen kleppensmering.
Is zoiets belangrijk?

Hoi ,
En ondertussen eral aan uitgeraakt of je er ééntje dit jaar koopt of 1 jaartje langer spaart voor een resenter model ??
grts :wink:

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 07, 2010 20:12 
Nieuw

frisco schreef:
Hoi ,
En ondertussen eral aan uitgeraakt of je er ééntje dit jaar koopt of 1 jaartje langer spaart voor een resenter model ??

Ik ga volgende week is kijken naar de 2de optie denk ik. Het enige wat me nog doet twijfelen is zijn redelijke hoge km-stand en het feit dat er geen druppelaar aanwezig is.
Voor de rest vind ik dat eigenlijk een hele mooie truck. Hij zou afgeschreven worden over 4 jaar en na 4 jaar kan ik dan wel een nieuwere versie kopen 8). Ik hoop natuurlijk dat ik er nog 4 jaar mee kan rijden, zonder al te grote stukken te maken. Het zal er ook aan liggen hoe de vorige eigenaar ermee gereden heeft.

We zullen volgende week wel zien. :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 07, 2010 20:16 
Heavy Trucker

frisco schreef:
Cockney schreef:
Is zoiets belangrijk?

Hoi ,

das toch niet erg, als't tie geen kleppensmering heeft, ik had dit ook niet, heb dit er op laten plaatsen voor nog geen 50euroke's

2006 -dodge ram- 1500 slt
4,7L V8

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 07, 2010 20:39 
Nieuw

natachaatlas schreef:
das toch niet erg, als't tie geen kleppensmering heeft, ik had dit ook niet, heb dit er op laten plaatsen voor nog geen 50euroke's

Is dit dan niet redelijk laat voor zo'n ouder model? Hoeveel km's telde je ram toen je de kleppensmering plaatste?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 08, 2010 20:08 
Trucker

De mijne staat ook te koop :wink:
wat er aan vervangen is staat bij de advertentie vermeld..
en hij is heel wat goedkoper dan die 9000,- euro voor die andere truck's :wink:

http://link.marktplaats.nl/328396879

Afbeelding

"IF YOU CAN'T DODGE IT - RAM IT"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 12, 2010 22:10 
Nieuw

Volgens AGS in Olen heeft die motor weinig problemen met z'n kleppen.
Er zou altijd nog een Valve-care kunnen gestoken worden.

Deze week toch is een kijkje gaan nemen denk ik. :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]