Slow, Laten we maar zeggen dat hoop doet leven dan
Ik zou het ook erg graag willen hebben! Heb ook naar de viper alarmen gekeken was zelfs 1tje die een lcd kleuren afstandbediening had.
Maar het probleem met de dodge, jeep en chrysler modellen is de ingebouwde startonderbreeker in de luxere uitvoeringen. En dan was het zo dat die beveiliging door meerdere dingen heen liep dan alleen het alarm. Zelfs als ze het gehele alarm zouden vervangen blijft hij dan de auto op slot houden omdat het signaal niet door komt dat hij ook de start onderbreker moet los geven. Maar dit is zelfs met hun eigen oem systeem. Ze hebben een kit van mopar die de auto remote start moet maken via de standaard sleutels maar daar heb ik ook behoorlijk veel problemen mee gelezen op internet en verschillende fora's en daarbij was de set niet echt van een prijs waarvan je zegt ik probeer het
Het engiste welke modellen het wel schijnt te werken is van fabrieks af. Deze doen het zonder problemen. Dus ik denk toch dat deze ergens een andere software ingepropt hebben gekregen.
Ik heb zelf ook een lockpick voor mijn nav. Als je geintereseerd bent kunnen we eens afspreken om te laten zien hoe het werkt? Soort mini meeting
Volgens mij werkt die voor een GM het zelfde als voor de mygig.
Groeten Tim