Verzekerings tip van Geert-Jan GA ZEKER NIET IN ZEE MET WIGGERS VERZEKERINGEN

Ik heb nadat mijn auto flink beschadigd was door iemand die ECHT NIET kon parkeren,en doorgereden was.(foto's van sporen in zand glas verzameld,enz,enz)politie rapport op gemaakt,alles op gegeven aan waarborgfonds,maar wiggers werkte niet mee ze moesten het politie rapport van mij hebben.maar dat konden ze zo opvragen bij waarborgfonds. maar dat deden ze niet.(en politie kon het ook niet verstrekken).na 1,5 jaar (en 'n half miljoen telefoontjes ,overdrijven maakt de zaak duidelijk)hebben ze uiteindelijk m'n 750 euro's overgemaakt........En accuut opgezegd offcourse
Dus mijn tip geef die 200 euri extra uit aan een fatsoenlijke verzekerings maatschappij.
You will be glad when shit happens.
Groeten Geert-Jan
Ik ben zzp-er en heb net een dodge ram uit 2006 gekocht. Ik moet over de catalogus waarde inclusief bpm en btw 25% bijtellen op mijn inkomen.
Nu is mijn auto geloof ik 35.000,-incl btw en bpm. Voor 6-2005 heb je geen BPM dus dat scheelt vaak zo'n 10.000 --> 2500,- bijtelling.
Bij mij is BPM bedrag is zo'n 8000,- dus gelukkig laag.
Houd geen KM registratie bij, omdat ik toch kan aantonen dat ik minimaal 10% zakelijk rijdt.
Alle kosten kunnen gewoon ten laste van de winst gebracht worden. En om geen gezeik met de blauwe heren te krijgen heb ik een gratis shell pas waar ik op tank. 2 wekelijks wordt het tankbedrag automatisch afgeschreven.
Afschrijving moet ik nog ff overleggen met accountant, maar mag hem geloof ik in 2 jaar afschrijven dus dat is lekker om de fiscale winst te verminderen

.
Let bij aanschaf op de bedcover dat hij terplekke te verwijderen is ivm grijskenteken regels. je moet ook iets in de laadbak hebben liggen anders mag een bedcover niet eens, want het is bescherming van je lading.....
Verzekerings tip van Christiaan is: neem contact op met de wiggersgroep dit scheelde mij 200,- per jaar

hopelijk kan je hier iets mee.
grtz,
elmo
P.s. je moet het wel als een visite kaartje (of hobby) zien, want bedrijfseconomisch is een Dodge/Ford nou niet echt de goedkoopste manier van reizen.

[/quote]