Hallo mannen,
Het was een tijdje stil van mijn kant, maar als jullie mijn intro-verhaal nog voor je kan halen was ik op zoek naar een Dodge 4x4 longbed diesel 2500 of 3500 voor op vrachtwagenkenteken en géén wit en géén zwart,
nou, dat valt dan niet mee, en dan moet het ook nog in je budget passen. Met de 2500 werd het gewoon zeuren, met de 3500 was het iets beter maar 9,5 van de 10 was dubbellucht, in 2-wd was meer keus maar dat was geen optie.
Toen ook maar bij Ford gekeken om een breder gebied te krijgen, gaf me meer hoop maar bij de F-250 zat ook weinig tussen, maar wat ik WEL tegen kwam was de King Ranch uitvoering, geweldig, wat een pracht uitvoering, deze moest het worden, maar bij de f-250 niets anders dan een korte bak. Bij de f-350 had ik meer keus, meer enkellucht dan bij de Dodge en mooie kleuren dus ging het zoeken echt beginnen
Ford F-350 superduty - crewcab - king ranch, .... ja, da's een bek vol, maar dan heb je wel wat, dan ga je bellen, verkocht .... verkocht ...... niet meer te bereiken ( krijgen spontaan jeuk als ze het woord export horen)
.... verkocht ..... van de aardbodem .... verkocht .....moedeloos. Maar dan nu eindelijk toch bingo.
Eind van de maand gaat ie de container in en varen maar. Wordt vervolgd.