Het is nu ma jun 30, 2025 11:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jun 24, 2010 14:04 
Nieuw

Allemaal,

Ik heb een probleem(ke) met de levering van mijn Dodge Ram (bj1998) die ik een maand geleden gekocht heb.
Eerst en vooral is het een lastige verkoper die zijn telefoon nooit opneemt en liegt over onderdelen die binnen moeten komen ed. Dus heb ik maar naar de garage zelf gebeld, eigenaar neemt toch geen initiatief, en er zijn nog wat kosten aan.
Dat is aanvankelijk niet echt een probleem want de eigenaar ging die kosten zelf nog voor zijn rekening nemen, het gaat om een cardanas die moet vervangen worden. De truck staat nu bij USA Cars in Tienen en zij doen die herstelling en gaan ermee naar de keuring. Nu komt het: die stukken zouden in Amerika besteld moeten worden en ze zouden er pas, met verlof enzo, 6 augustus aan kunnen beginnen werken.
Zo lang ben ik echter niet van plan om te wachten. Kennen jullie een manier om dit allemaal te versnellen? Via andere garage ofzo?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jun 24, 2010 17:05 
Pro Trucker

zo te zien hebben ze totale uitverkoop

http://www.usacct.com/

truck snel weg halen :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jun 24, 2010 19:05 
Trucker

Denk dat ze voorgoed verlof zullen nemen :shock: .Snel weghalen die truck zou ik zeggen.Als zij in moeilijkheden(komende faling)zitten en er eerdaags een deurwaarder binnenstapt word al wat binnenstaat genoteerd en indien nodig zelfs verzegeld,truck zal je nog wel terugkrijgen maar dat kan soms maanden duren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jun 24, 2010 19:09 
Heavy Trucker

er is al langer sprake dat usacct in tienen ermee stopt,kzou hem er ook zo snel mogelijk proberen weg te halen en een andere garage zoeken samen met de verkoper...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 26, 2010 20:32 
Cockney schreef:
Allemaal,

Ik heb een probleem(ke) met de levering van mijn Dodge Ram (bj1998) die ik een maand geleden gekocht heb.
Eerst en vooral is het een lastige verkoper die zijn telefoon nooit opneemt en liegt over onderdelen die binnen moeten komen ed. Dus heb ik maar naar de garage zelf gebeld, eigenaar neemt toch geen initiatief, en er zijn nog wat kosten aan.
Dat is aanvankelijk niet echt een probleem want de eigenaar ging die kosten zelf nog voor zijn rekening nemen, het gaat om een cardanas die moet vervangen worden. De truck staat nu bij USA Cars in Tienen en zij doen die herstelling en gaan ermee naar de keuring. Nu komt het: die stukken zouden in Amerika besteld moeten worden en ze zouden er pas, met verlof enzo, 6 augustus aan kunnen beginnen werken.
Zo lang ben ik echter niet van plan om te wachten. Kennen jullie een manier om dit allemaal te versnellen? Via andere garage ofzo?

Als jou wagen der weg moet, en ze effe nergens kan stallen, vinden we anders bij mij wel plaatsje. Ik kan ze niet gaan halen, maar je kan ze wel veilig aan de kant zetten als je wil (woon in Tienen).

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jun 28, 2010 18:04 
Nieuw

Begin toch ongerust te worden als ik dit allemaal lees.
Voorbije dagen in het buitenland gezeten, morgen ga ik toch alles proberen regelen dan.
Probleem is dat de verkoper zijn GSM (bijna) nooit opneemt, meestal stuurt hij dan een berichtje terug maar ideaal is dat niet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jun 30, 2010 0:08 
Nieuw

Truck staat hier eindelijk bij mij thuis.
Ik hoop hem morgen naar de garage in Turnhout te kunnen doen voor de herstellingen en de keuring.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jun 30, 2010 20:12 
Nieuw

Charger69 schreef:
Dat is dan toch al een meevaller dat ge hem terug thuis hebt :wink:

Jep, en er zaten nog wat (waardevolle) spullen in van hem dus nu zal hij wel moeten terugbellen :twisted:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 01, 2010 9:14 
Pro Trucker

had je'm al volledig betaald? Stond het op papier dat ie de herstelling ging betalen?

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 01, 2010 15:07 
Nieuw

DodgeViperTruck schreef:
Call http://www.vandenbergusacars.com en misschien hebben die nog een goeie gebruikte as leggen..
Vandaag halen, zaterdag eronder sleutelen en zondag rijden 8) :)
Je kan altijd eens informeren en wat evt de prijs is.. Vragen kost niks.
Hij heeft in ieder geval een aantal Rams op de sloop staan.

Zoiets zal het dus worden, want die cardans worden ook niet meer geleverd vanuit amerika.
Ik moet dus samen met mijn garagist op zoek naar een cardan voor een Ram bj1998, zijn daar verschillende types in?

@Floor: Hij is idd al volledig betaald, op factuur, maar zonder cardan geen keuring en zonder keuring is er geen verkoop eh.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 04, 2010 19:16 
Nieuw

We zijn nu ondertussen 2 maanden later en ik ben nog altijd niet met mijn dodge aan het rijden.
Het hangt zo wel een beetje men kl*ten uit en zoek dus zo snel mogelijk een oplossing.

De truck ben ik dus ondertussen gaan halen en hem in Turnhout in de garage binnengedaan.
Zij zijn op zoek naar een nieuwe cardanas, maar volgens hen is dit zéér moeilijk te vinden.
Ik heb hem het adres doorgegeven van vandenberghusacars en daarnet ook dat van dealsforwheels in Overpelt.

Maar ik vrees er echter voor dat het daar ook niets zal zijn. Hebben jullie nog oplossingen?
Als ik eind volgende week geen oplossing heb, dan doe ik hem terug naar de verkoper.
Al is het dan maar de vraag of ik men geld zal terugkrijgen, hij staat wel nog op zijn naam en is eigenlijk nog niet verkocht dus, maar wel betaald.

Dikke miserie, dus graag wat hulp. :(

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 04, 2010 20:59 
Trucker

hallo

ik ben van landen dat is ongeveer 10km van tienen af
als ik je een goede raad mag geven haal zo snel mogelijk die wagen daar weg
want die mensen zijn echt niet betrouwbaar
deze garage staat hier tot ver in de buurt bekend voor zijn oplichtingen
je mag mij altijd een pb sturen dan geef ik u wel een volledige uitleg

greetz dave

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 04, 2010 21:04 
Pro Trucker

Cockney schreef:
Al is het dan maar de vraag of ik men geld zal terugkrijgen, hij staat wel nog op zijn naam en is eigenlijk nog niet verkocht dus, maar wel betaald. :(

Dit kan ik echt niet begrijpen, hoe kan je nu betalen zonder dat de auto op jouw naam staat. :shock: :shock: :shock:
Als deze handelaar kwaad wil, krijg je de auto zowieso niet mee. En jij hebt geen recht van spreken.

# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 04, 2010 23:12 
Nieuw

Big Alf schreef:
Cockney schreef:
Al is het dan maar de vraag of ik men geld zal terugkrijgen, hij staat wel nog op zijn naam en is eigenlijk nog niet verkocht dus, maar wel betaald. :(

Dit kan ik echt niet begrijpen, hoe kan je nu betalen zonder dat de auto op jouw naam staat. :shock: :shock: :shock:
Als deze handelaar kwaad wil, krijg je de auto zowieso niet mee. En jij hebt geen recht van spreken.

Ik heb een factuur met chassisnummer eh.

@wishmaster: Wagen is al weggehaald in Tienen en staat nu in Turnhout.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]