DodgeViperTruck schreef:
Welkom Hans.. Ik persoonlijk zou mooie donkere nightrunner srt velgen onder je hemi plaatsen maar een set polished aluminium zal ook zeker niet verkeerd staan

Bij de nightrunners hoort alles donker dus zou ik de overstap naar 22" velgen ook donker proberen te houden.. Probleem is alleen dat de orginele oem speedline 22" nightrunner velgen niet zo makkelijk (en voordelig) te vinden zijn als de polished aluminium versie. Orgineel zitten er onder de SRT-10 trucks 305-40-22 banden.. Ik zelf en nog een aantal hier zijn overgestapt naar de 305-45-22 banden.. Deze banden zijn een paar centimeter hoger en geeft misschien toch iets meer comfort maar buiten dat om vult het spatbord ook wat mooier want de 40 serie bandjes zijn toch redelijk plat.. Met een 45 serie bandje is het ook weer wat veiliger voor de stoeprandjes.. Als de omtrek van de 20" die nu onder je truck zit een beetje gelijk blijft met de omtrek van de 22" die onder je truck komen dan zal je km teller ook niet veel afwijken.. Dus 40 of 45 serie hoogte banden kiezen. Rene (rumblebee) heeft nog een nieuwe set orginele polished 22" srt velgen te koop..
thx for het advies, ik had idd een set gevonden, originele nightrunner velgen 22" met 305-40-22 banden voor 2750 ex btw.
Dus ik moet nog even voor de banden verder informeren. bedankt iig