Ik heb soms best een grote mond

en mijn Ranchero is nog groter

(18.3 ft om preciezer te zijn) maar toch had ik wat drempelvrees om lid te worden van dit Truckforum. Maar na aandringen van Hans dat ik toch ook echt een truckbed heb (kan hij niet zeggen zonder te lachen) en ik dus ook een heuse "trucker" ben, hier ben ik

Met lichte schaamte vertel ik er maar wel bij dat mijn "truck" zo laag is dat ik onlangs bij de buurman op het zandpad vastgelopen ben op zijn wildrooster, maar dat lag er dan ook een beetje ongelukkig in zullen we maar zeggen. Met slippende banden zijn we er gelukkig weer uitgekomen.
Hans heeft nog even wreed voorgesteld (het is hier ruim 40 graden in de schaduw en de Ranchero staat al uren in de zon te bakken) om een "leuke" foto van mij te maken op de motorkap (

, aan bijgaande foto kun je zien dat ik vanavond nog wat huidresten van mijn onderarm van het dak of moet poetsen

Ooit wil ik de Ranchero nog eens op laten knappen met een leuke paintjob, rode metallic flakes en glittervlammen en vooral chromen wielen, ik heb al veel ideeen opgedaan van foto's van jullie trucks en onderdelen die ik voorbij heb zien komen dus er zullen nog wel eens wat foto's van de Ranchero komen in de toekomst waar het e.e.a. aan veranderd is (maar haast hebben we niet want als eerste staat op de lijst de airco laten repareren
Groeten uit Texas !
Bianca