Een goeie avond allemaal!
Eerst en vooral de nodige details van mezelf plaatsen:
Zoals de gebruikersnaam al verraadt, heet ik Kevin. Ik woon in Eernegem (Belgie, W-VL) en ben 22 winters jong.
Dat gezegd zijnde, over naar het boeiende deel:
Sinds m'n 18e rijd ik rond met een Peugeot 206 met een cilinderinhoud van... 1100cc

Was een zeer goed autotje om eerste ervaringen op te doen en om te leren hoe ik me vlot door het verkeer plaats
zonder anderen te hinderen.
Maar ik doe veel te veel kilometers om goed te zijn voor een 1.1, dus kosten bleven niet uit.. Hoe langer hoe meer
hij bij de garagist stond, en nadat de boordcomputer de geest gaf was de maat vol.
Dus heb ik afgelopen week m'n eerste Amerikaan aangeschaft. Oorspronkelijk had ik de advertentie zien staan
op cccforum.be, hij stond me direct aan dus niet te lang gewacht en contact opgenomen.
Afgesproken met die mensen, tof gesprek mee gehad, de truck voldeed aan m'n verwachtingen dus direct
gezegd dat ik hem zou kopen. Een tweetal weken na het zien van de advertentie zijn alle papieren in orde
en kan ik me nu in alle comfort verplaatsen.
Het koppel bleek hier lid te zijn en verwees me dan ook door naar dit forum voor de gezellige sfeer en een schat aan informatie.
Mensen die hen kennen (gebruiker Erwinvdb) zullen de truck wel herkennen, maar toch enkele fototjes ervan