DodgeViperTruck schreef:
Kon geen stap zetten daar in eindhoven of er begon weer iemand te ouwehoeren

en toch heb ik Thea nergens gezien.. Hoorde van een aantal mensen dat ze fotos ging maken met de eigenaar voor de truck maar ik heb de hele Thea nergens gezien en zei mij waarschijnlijk ook niet... Toevallig maakte John nog een foto toen ik aan kwam rijden

en ik kwam tussen de fotos nog een foto tegen waar ik toevallig net naast mn truck loop maar met mn rug naar de camara dus heb nog maar een foto van de zij erop geplakt.. Tussen John zn fotos stond nog een foto waarbij ik nogal in trans was tijdens een gesprek met Alex.. Waren het de babes misschien

Ieder geval is mn bangeharses daar wel redelijk goed op te zien voor wie het nog niet wist.. Ondanks de vele gesprekken daar in Eindhoven weet ik nog steeds van vele niet welk gezicht bij de naam of de forum naam hoort dus een topic als deze is vanzelf wel makkelijk voor een volgende keer.
tja ik heb me ook suf lopen zoeken naar jou Elwin. achteraf gezien blijk ik je toch wel ergens gefotografeerd te hebben, maar niet bij je truck. dat je mij ni opgemerkt hebt, dat vergeef ik je. 1.55m valt ni zo erg op tussen een dergelijke massa
buiten de truck van joop, sammy, kris, floor en Thierry herken ik zelfs de trucks niet, laat staan de eigenaars ervan. vandaar dat ik op het idée kwam om de eigenaren met hun truck te trekken. overigens had ik ook al gemerkt dat er niet veel mensen zijn die een foto hebben van zichzelf bij hun truck. en gezien iedereen toch al foto's van alle voertuigen stond te nemen, dacht ik... dat gaan allemaal dezelfde foto's zijn

dus laat ik mij maar eens iets 'anders' proberen.
leuk te merken dat het initiatief in de smaak blijkt te vallen. (volgende keer wat extra baterijtjes meebrengen, want die waren plat, vandaar dat ik er niet mee verder heb kunnen doen

)

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel