Omdat er de afgelopen maanden nog al wat is veranderd voor me ben ik (helaas) al erg lang niet meer bij met wat er op het forum gebeurt
Ik mis het best wel een beetje, en ik baalde al seen stekker dat het niet lukte om er in Eindhoven bij te zijn.
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik ben voor mn werk momenteel in Azie gestationeerd. Bangkok om precies te zijn. Erg vervelend, maar ja, iemand moet het doen…
De bedoeling was dat dit iets voor een X aantal maanden zou gaan zijn en dan weer gewoon terug naar Belgie, de draad weer oppakken met werk, vrienden en bekenden.
In middels echter heeft mijn wederhelft een streep door onze relatie gezet en dat betekent dat de wens om terug te keren binnen een paar maanden een heel stuk minder is geworden en de kans dat ik hier ga blijven wordt steeds een beetje groter.
Het importeren van de SRT-10 naar Thailand is financieel niet te doen, en al was dat wel zo, je wilt in Bangkok niet rijden met zo’n bak, anders zou ik hem zo laten overkomen en een filial van het forum in zuidoost azie beginnen (volgende meeting in Bangkok…)
Hoewel ik nog een beetje twijfel en ik nog niet actief op zoek ben naar een koper, sluit ik niet uit dat de truck binnenkort te koop zal zijn, en in principe alleen voor een serieus forum lid.
Het zal echt met pijn in mn hart zijn, maar ik heb niet veel aan een truck duizenden kilometers hier vandaan…
Als het zover is zal ik het wel bekend maken via het forum of Elwin.
Intussen ga ik me voorbereiden op de komst van de winter. De temperatuur schiet met een noodgang omlaag. Met is vandaag maar 30 graden dus misschien toch maar mn viper fleece op laten sturen want s avonds is het niet veel meer dan 27-28 graden…
Hoe is het weer daar?
Greetz
Hans