Het is nu zo jun 29, 2025 9:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2010 20:42 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
En alles perfect in orde terug Sjeng met de zetels?
Geen verschil in kleur tov de vorige?

Leuk om je ontmoet te hebben zondag :wink:

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2010 21:28 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Heb juist gecheckt en heb ook de recall voor de stoelen + een nieuwe recall ivm de airconditioning :!: :!: :!: Check jullie VIN heren (ram 09-10)

____________________________________________________________________________________
CUSTOMER SATISFACTION NOTIFICATION K17
REPROGRAM HVAC CONTROL HEAD AND INSPECT/REPLACE ACTUATORS
Dear: (Name)
At Chrysler Group LLC, you can be assured that we are changing the way we look at quality. To prove
our commitment to quality, the company is investing in and prioritizing improvements for every vehicle
that we build. As part of that commitment, we are also targeting existing vehicles on the road today and
contacting our customers to provide these quality improvements, at no charge, that will help to improve
your ownership satisfaction.
We are recommending the following improvements be performed on some 2009 and 2010 model year
Ram trucks.
Recommended
Service:
The Heating, Ventilation, and Air Conditioning (HVAC) actuator gears on
your vehicle (VIN: xxxxxxxxxxxxxxxxx) may break and result in the inability to
fully control the HVAC functions.
What your dealer
will do:
Chrysler will service your vehicle free of charge (parts and labor). To do this,
your dealer will update the HVAC control head software and test all of the HVAC
mode door actuators. The software update will take about 1/2 hour to complete. If
there are mode door actuators that need replacing, up to 4 additional hours may be
required. We recommend that you make an appointment with your dealer to
minimize your inconvenience.
What you should
do:
Simply contact your Chrysler, Jeep, or Dodge dealer, at your convenience, to
schedule a service appointment. Your dealer will collect the necessary information
to ensure that the appropriate parts are available so your service can be completed in
a timely manner. Although not required, we recommend bringing this letter with
you to your dealer, when you bring your vehicle in for this service.
If you need help: Please contact the Chrysler Customer Assistance Center at 1-800-853-1403.
If you have already experienced this condition and have paid to have it repaired, please send your original
receipts and/or other adequate proof of payment to the following address for reimbursement: Chrysler
Customer Assistance, P.O. Box 21-8007, Auburn Hills, MI 48321-8007, Attention: Reimbursement.
Once we receive and verify the required documents, reimbursement will be sent to you within 3 weeks.
Please help us update our records by filling out the attached prepaid postcard, if any of the conditions
listed on the card apply to your vehicle. You may also update this information on the web at
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
We apologize for any inconvenience this service may cause to your schedule. Moving forward we are
committed to providing our customers with world class quality products, ensuring that you have a
positive dealership experience and following up on any issues and concerns that you may have in a
timely manner through our Customer Assistance Center.
Sincerely,
Customer Service / Field Operations
Chrysler Group LLC
Notification Code K17

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2010 22:49 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
DodgeRammer09 schreef:
En alles perfect in orde terug Sjeng met de zetels?
Geen verschil in kleur tov de vorige?

Leuk om je ontmoet te hebben zondag :wink:


Geen kleur verschil had de oude zetels gemerkt voor de zekerheid,
Zitten perfect weer erin.
Karly hier op het forum met zijn nieuwe Dodge van een maand oud heeft zijn vin ook nagekeken,
Daar Was wat met een stuk remleiding wat vervangen moest worden.
De dealers bellen je toch niet dus kan je het beter zelf nakijken :shock:

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2010 22:50 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Ik heb ook de recall voor de zetels en voor de airco :?
heb jij ook al is gezien of je niet moet gaan hiervoor?

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2010 15:34 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 13, 2009 23:46
Berichten: 200
Woonplaats: landen (belgie)
hallo

ik heb juist mijn vin ook eens ingetypt
en blijkbaar scheelt er iets met mijn airbag en gordels

PASSENGER AIRBAG CUSHION
SAFETY
09/06/2006
INCOMPLETE

FRONT PASSENGER SEAT BELT
SAFETY
09/06/2006
INCOMPLETE

maar ik zal daar we'l geen recht nie meer op hebben zeker

greetz dave

_________________
IF YOU CAN'T DODGE IT
YOU MUST RAM IT !!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2010 21:30 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Dat zou ik niet weten Dave maar je kan het altijd is gaan vragen bij een dodge garage hé om te horen hoe dat zit. Vragen kost niks hé :wink:

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 15:50 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
DodgeRammer09 schreef:
recall ivm de airconditioning :!: :!: :!: Check jullie VIN heren (ram 09-10)

____________________________________________________________________________________
CUSTOMER SATISFACTION NOTIFICATION K17
REPROGRAM HVAC CONTROL HEAD AND INSPECT/REPLACE ACTUATORS
Dear: (Name)
At Chrysler Group LLC, you can be assured that we are changing the way we look at quality. To prove
our commitment to quality, the company is investing in and prioritizing improvements for every vehicle
that we build. As part of that commitment, we are also targeting existing vehicles on the road today and
contacting our customers to provide these quality improvements, at no charge, that will help to improve
your ownership satisfaction.
We are recommending the following improvements be performed on some 2009 and 2010 model year
Ram trucks.
Recommended
Service:
The Heating, Ventilation, and Air Conditioning (HVAC) actuator gears on
your vehicle (VIN: xxxxxxxxxxxxxxxxx) may break and result in the inability to
fully control the HVAC functions.
What your dealer
will do:
Chrysler will service your vehicle free of charge (parts and labor). To do this,
your dealer will update the HVAC control head software and test all of the HVAC
mode door actuators. The software update will take about 1/2 hour to complete. If
there are mode door actuators that need replacing, up to 4 additional hours may be
required. We recommend that you make an appointment with your dealer to
minimize your inconvenience.
What you should
do:
Simply contact your Chrysler, Jeep, or Dodge dealer, at your convenience, to
schedule a service appointment. Your dealer will collect the necessary information
to ensure that the appropriate parts are available so your service can be completed in
a timely manner. Although not required, we recommend bringing this letter with
you to your dealer, when you bring your vehicle in for this service.
If you need help: Please contact the Chrysler Customer Assistance Center at 1-800-853-1403.
If you have already experienced this condition and have paid to have it repaired, please send your original
receipts and/or other adequate proof of payment to the following address for reimbursement: Chrysler
Customer Assistance, P.O. Box 21-8007, Auburn Hills, MI 48321-8007, Attention: Reimbursement.
Once we receive and verify the required documents, reimbursement will be sent to you within 3 weeks.
Please help us update our records by filling out the attached prepaid postcard, if any of the conditions
listed on the card apply to your vehicle. You may also update this information on the web at
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
We apologize for any inconvenience this service may cause to your schedule. Moving forward we are
committed to providing our customers with world class quality products, ensuring that you have a
positive dealership experience and following up on any issues and concerns that you may have in a
timely manner through our Customer Assistance Center.
Sincerely,
Customer Service / Field Operations
Chrysler Group LLC
Notification Code K17


Zonet deze recall ook laten uitvoeren bij Koenen( en nee ze zijn niet gaan rijden) meteen laten kijken of er nog update`s open staan en laten bj werken, van abs,de tussenbak, en de parkeerzenders, waren nog update`s. zijn toch correcte mensen daar bij Koenen ik wordt daar altijd prima geholpen :wink:

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 19:57 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Ik heb ook gebeld en moet ze nog mijn vin doorgeven zodanig ze de stukken kunnen bestellen en dan wordt ie ook mooi ge-update 8) Wel lekker handig zo hé :)

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling