Het is nu zo aug 24, 2025 10:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 20:23 
Trucker

Hey... wel het spruitstuk was zo gemaakt..
Vandaag heb ik hem afgeleverd bij de garage, waar een goed bekende van mij hem onder behandeling neemt.. vervangt wat keeringen want een lekkende bak is toch net niet wat je wil op een show.
verder vond ik vandaag dat de bovendeksel van de pradator carberateur los zat ( waarschijnlijk van het back fire gedeelte) goed niet echt schade maar evebn nakijken en maken..
Morgen krijgt ie een grote beurt en daar was hij ook aan toe... kijken wat we terug krijgen als we er weer 1000 euro in stoppen...
Moet lukken voor dat geld...
Merkte vandaag dat de stuurpomp wat lekt en v riemen vervangen moeten worden..
gewoon alles in een keer doen, ben je er ook vanaf weer...

verder geen klachten.. de deur bekleding ligt te drogen in zijdemat zwart, waarna ik een deel terug breng in Room wit..Verhoogde MDF ringen moeten de 120 wat boxen wat meer plaats geven zodat er wat meer herrie in de ruimte rond galmt...daarna het daschboard aan de bovenkant demonteren en ik denk ook n Roomwit terug brengen.. Ik werd gewaarschuwd dat die dan waarschijnlijk in de raam ging aftekenen..
Kan goed zijn spuit hem wit en kijk het af... is zo weer zwart... In de hobby hal is een spuitcabine aanwezig van 3x5x2.5 mtr hoog dus plaats genoeg..

Ik dank tot nu toe alle mensne die me voorzien hebben van nformatie en adressen in amerika waar mooi spul nog gewoon te koop is..
Komt allemaal goed truck liefhebbers...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 19, 2010 19:28 
Trucker

update...

viel mee, wil ik alles in top staat terug brengen dan ben ik 850 kwijt...
maar direct afwerken dan kan ik verder met de wagen geheel strak zetten aan de onderkant deze winter..
daarna kan ik op mijn werk het een en ander laten laser snijden zodat het reserve wiel gemonteerd kan gaan worden schuin achterin tussen de rolbar...
Zodra er fotos van zijn zal ik ze plaatsen..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 19, 2010 19:30 
Pro Trucker

Druk bezig Ernest zo te horen, keep on working en binnenkort kan je keep on rolling Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 19, 2010 19:41 
Trucker

Ik hou niet van stil zitten..
zit er iets in mijn kop dan werk ik dat uit en maak het geweldig af en ben er trots op..
Ach als je eenmaal tanks gerestaureerd hebt dan is een full size pickup bijzaak..

doe het met plezier, maar ken de voertuigen nog niet op mijn duimpje... komt wel...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 20, 2010 21:25 
Pro Trucker

ik wou dat ik er ook wat meer verstand van had om aan de truck te prutsen :(

lijkt me de max als je bvb een oud truckie helemaal uit elkaar haalt en weer in perfecte staat kunt opbouwen, ik zou alleen slagen in het uit elkaar halen :D

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 20, 2010 21:30 
Trucker

Vandaag de binnenkant van de deuren in 2 tone gespoten, denk nog na over de classic opbouw met roomwit-zijdemat zwart en chroom of de opbouw in een chroome strip terug brengen in de zelfde kleur als de auto waardoor hij sportiever wordt...

ik plaats zodra de deur in elkaar zit fotos... het dashboard gaat zeker in roomwit nu.
wat een classic look krijgt de wagen dan...

Ernest

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 21, 2010 22:08 
Trucker

Even en update....

Toen ik de wagen kocht waren de deur panelen en het dashboard grijs gespoten.
Vond dat niet denderend... ben is met kleuren gaan spelen en kwam met de volgende oplossing>

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://i1036.photo[IMG]http://i1036.photobucket.com/albums/a450/Ernestrens/PA210411.jpg[/img]bucket.com/albums/a450/Ernestrens/PA210412.jpg[/IMG]

Wel heren ik hoor graag jullie reagcties op de kleur keuze...
Natuurlijk is de volgende stap de bovenkant van het dashboard in room wit. echter staat die nog bij de garage en kon nog geen gas geven op dat vlak...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]