Hier stap 2 van de inbouw.
Ben zondag 4 uur bezig geweest met het door trekken van de kabels naar achteren.
Benodigd materiaal:
1. schakel kabel voor de achteruitrijcamera. Ik zet continue stroom op de camera alleen voor het inschakelen heb ik een schakeldraad nodig vanaf de achteruitrij licht.
2. Multimeter met een volle batterij

3. torx bitje om achter licht unit los te schroeven.
4. isolatie tape om de kabels aan elkaar te tapen.
5. priem om rubber door te steken.
6. aansluitschoentje voor de schakeldraad.
Onder het dashboard bij de bestuurder ga ik de auto binnen met de kabels:
Vanuit de auto:

vanuit de motorkap

Om vanuit de motorkap weer onder de auto te komen heb ik een lange flexibele stang gebruikt met daaraan de kabels vast getapped:
Let op het witte puntje in het midden.

Onder de auto heb ik de kabels met tyraps vast gezet aan bekabeling die reeds loopt van de lpg installatie.
Via de achterkant aan de bestuurders kant de schakelkabel naar boven laten komen.
En uiteindelijk een andere batterij gevonden voor de multimeter en gevonden welke kabel ik moest gebruiken.
Schroef 2 schroeven los van de achterlicht unit (torx) en dan is het een click systeem om los te maken:

Hier de bekabeling:

Vandaag verder gegaan met de dash los maken. Tip van Veloken zorg dat je wagen warm is van binnen ivm het click systeem van plastic.
Verwijderen van de bezel ging super makkelijk. Eerst schroef los maken aan de onderkant van de bezel:
Schroef kun je benaderen na het openen van je beker houders en zit dan aan de bovenkant

Daarna is het kwestie van los trekken van de front, ik ben op advies van Veloken begonnen om hem van rechts naar links los te maken dit ging heel makkelijk:
Resultaat:

Alle stekkertjes los maken, moet je overal iets indrukken (stevig) en dan gaan ze makkelijk los.
Nu kan je alle bakjes en de midden unit met de blower knoppen erop los schroeven en overzetten op je nieuwe bezel:

Daarna de unit los schroeven en de kabels eruit halen aan de achterkant. Antenne kabel ging moeilijk.
En dan blijft er een leeg gat over:

En dan houdt het verhaal op. Het blijkt dat er een verkeerde inbouw bracket geleverd is.
Dus meteen maar fortuin gebeld en om de juiste code gevraagd en besteld.
Wordt vervolgd.....
grtz,
Elmo