Het is nu zo aug 24, 2025 15:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 04, 2010 22:22 
Nieuw

Jullie hebben inderdaad gelijk.
De dakota is niet de mooiste en zal een pak minder lekker rijden dan de grotere modellen.
Vandaag was ik nog een beetje aan het surfen en ik kwam deze tegen op het net.
Hij staat ook op kapaza(foto's heb ik daar gehaald, die waren van beter kwaliteit)

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

http://www.2dehands.be/autos/autos/ford ... c_id=&afd=
Kent iemand deze truck? En wat denken jullie er van?

Ik begin stilaan wat meer naar de iets "minder prijzige" trucks die al een beetje meer leeftijd hebben te neigen omdat mijn autos nogal wat te verduren krijgen tijdens het werk.
Vandaag was ik met de Cherokee aan het werk en zoals jullie misschien wel (of niet) weten was het nogal stevige wind. Auto stond tussen de bomen waar ik aan het werk was. Dikke tak valt uit een boom, recht op de auto, stevige bluts en krassen erbij... :(
Ik zou er enorme zonde van maken om een perfecte truck zoiets aan te doen.
Daarom ook mijn volgende vraag. Neem nu een dodge,ford of maakt al niet uit op LPG met matige tot hoge kmstand. Is dit vragen om problemen of niet? En wat is in jullie ogen een hoge kmstand en hoelang gaat zo'n truck (indien goed verzorgd) mee?

Ik weet het, het is weer een heel verhaal, maar toch alvast bedankt iedereen!

PJ

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 04, 2010 22:50 
Truck forum Junky

ik denk dat het bij de meesten trucks met een hoge mijlen stand vragen om problemen is :!: er zullen best hier en daar uitzonderingen bij zijn ,maar die moet je maar net treffen . ik denk als er gewoon mee omgegaan is een beetje truck best wel een ton of 3 in klm mee kan een benzine.lpg lpi wordt weer een ander verhaal . ( diesel wel meer ook) ,maar als hij altijd een dikke kar heeft getrokken wordt het al weer een ander verhaal :!: je moet een gewoon hier en daar eens gaan kijken en rijden ,het gevoel moet gewoon goed zijn toch :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 19:42 
Trucker

Hey PJ welkom hier!

Mooi daj ons gevonden hebt. Ik zou inderdaad voor een full size Hemi 4x4 gaan. Zo'n Dakota lijken weer te veel op die Europese/Japanse tufjes. Zijn mooi voor in de stad maar niet voor de doeleinden waarvoor jij hem wil gebruiken. En niet over een nacht ijs gaan.. Eerst goed nadenken :)

Succes ermee!

Groetjes Tjerk

Dodge Ram 1500 Laramie 2011

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]