Ik ben met mijn escalade ext naar de keuring geweest en zoals ik al beschreven heb in een eerder onderwerp "heb ik 1+1 gekregen" (hebben ze me op de keuring snel uitgeteld ,moet nog wachten op mijn gva.
Maar als ik daadwerkelijk 1+1 heb ,kan ik dan nog een correctie aanvragen of een herkeuring voor weging .Ik wil toch minstens 1+2 hebben.Ik had er enkel de topcovers afgehaald.
Maar wil gerust de dorpels ,alle matten ,de rubbere mat in de laadbak eruithalen en dan weegt hij zeker 30kg minder als dat genoeg is natuurlijk.
Weet iemand juist hoeveel het verschil moet zijn om toch nog 1+3 over te houden ik heb een max gewicht van 3150kg (staat zo op de papieren).Ik had zeker gedacht dat een escalade ext tegen het max aan zou zitten van 3499kg maar mijn truck weegt op papier (max)minder dan een dodge ram 1500 2004 van een vriend van mij, die heeft max op papier staan 3250kg(snap het toch allemaal niet goed meer!!!!!!!!!
grtz
Marc
guido schreef:
Sammy11 schreef:
ik rij ook zakelijk , maar kan geen 500 euro of meer benzine inbrengen per maand , heb al kosten en betalingen per maand genoeg op de zaak.
indien ik binnenkort geen 4 plaatsen meer heb , gaat de truck er jammer genoeg uit.
hopen maar dat ik een station vind waar ze niet wegen...

waarom niet een kleinere gastank steken dan.
Eerst uitrekenen hoeveel kg je kwijt moet spelen en dan eventueel een kleinere tank steken.
Ik heb met mijn avalanche 3+1 net genoeg voor mijn vrouw ,mij en mijn kinderen.
Ik kan wel maar 90L gas tanken .
mvg Guy