bennyke schreef:
Ik heb het ingevuld, maar het lijkt me meer voor grote bedrijven, als ik als kleine zelfstandige, de communicatie met klanten of toekomstige klanten uit zou besteden, weet ik zeker dat ik binnen de korste keren de panne erop kan gooien
ik denk dat ik in mijn eigen handel ,beter de weg weet , en wat wel of niet kan dan een derde partij, die het voor je wil doen,
ik wens je veel succes, maar voor kleine bedrijven lijkt het me niet van toepassing,
als je zelfstandig bent, zoals ik, ben je continu aan het handelen en je moet beschikken over inzicht van wat de personen willen en van daaruit ga je handelen, en mijn mening is dat je nooit voor iemand anders kan handelen, zonder overleg, dus ben je in mijn ogen ,voor mijn branche dan , overbodig

anders kom maar eens een paar rollen dakleer ophalen , en verkoop ze maar eens, incl aanbrengen enz,enz en de mensen uitleggen hoe en waarom je het zo doet

En Theo heeft nog wel een partijtje Dubbeldooiers

Ha ha dat bedoelde ik dus net niet. Jij mag je rollen dakleer of wat je dan ook verkoopt lekker door blijven verkopen. Dat kan ik inderdaad niet beter en dat wil ik niet eens, want dat is niet mijn vakgebied.
Ik bedoelde met communicatie met derde partijen: de communicatie die jij voert met een drukker over de lay-out van een brochure, de communicatie met een standbouwer die je ontwerpen en plannen voor je 'stand' terug stuurt of de communicatie over de opzet van de autoreclame met het bestickeringsbedrijf.
Dus de derde partijen aan wie jij je communicatie opdrachten uitbesteed. Daar kan ik meerwaarde voor je in behalen omdat dat mijn vakgebied is. Wat betekent dat jij in die tijd weer tig kilometer dakleer kan verkopen wat je uiteindelijk meer omzet en plezier geeft.

waardoor jij eindelijk die dikke Ford van je onderschrift in een container kan laten stoppen.
En misschien kan ik je in je communicatie naar je klanten toe ook nog wat tips geven, waardoor je minder tijd kwijt bent met heen en weer mailen of sneller die opdracht binnen haalt. Ik noem nu maar even een dwarsstraat.
Maar many thanks voor het feit dat je het ingevuld hebt!