Nou, Ron, ik ben blij met mijn eigen garage... Ik heb jaren bij bazen binnen mogen sleutelen en lassen aan mijn Landrover.... Alleen wordt je moe van steeds dezelfde sukkels die roepen "is ie stuhhuk?" of "koop toch een andere". De tijd, dat ik in donker met een zaklamp tussen de tanden eronder lag, heb ik eiindelijk achter me.
Marc, wat leuk om je hier te treffen

ik loop al een paar maanden met het idee om je es te bellen, maar druk in ons bedrijf heeft dat wel es naar de achtergrond verdrongen.Dat Elwin bij me op de zaak was had ik hem verteld , dat ik heel wat onderdelen voor een Pontiac Firebird had gemaakt; afijn nu zit je o

ok hier Ik hou het kort, ik stuur je een pbtje met telefoonnr, dan praten we bij; er is veel goeds aan de gang hier en nog meer goeds gebeurd.
Hi dodge Rammer
Ja hij hikt nog steeds; dat is ergens jammer, maar elk nadeel creeert zin eigen voordeel

Ik ben nu verplicht om de koppen te trekken.... Het voordeel is, dat ik de kleppen en de zetels visueel kan controleren, het geheel schoonmaken, (na het afblinden van de EGR én koprevisie zal hij op gas mooi schoonblijven) en omdat ik al nieuwe veren en cuppen had gezet, staat straks de bovenkant weer op nul uren, so to speak. Ik vind hhet wel fijn om de conditie inwendig te weten, eventuele koolresten van de zuigers te halen zo de motor te optimaliseren. Zo'n truck heeft een ontspannende werking en het sleutelen is een prettig gestoorde verslaving
Van de zomer ga ik de distributieketting vervangen....... Ja , ik moet toch wát sleutelen....