DodgeViperTruck schreef:
Interface voor de stuurbediening er niet meteen tussen gezet?
Programeren van dat hoereding is nog het ergste van alles (of je moet handig met die electronica troep zijn)

Jammer dat die zooi bij de 02-05 modelle niet werkt.. Had vorig jaar hier ook alles thuis leggen omdat die kut tent carshop fortuin in den haag zij dat het wel geschikt voor mn truck was maar dus helemaal niks werkte

Heb toen rechtstreeks naar pac usa een mail gestuurt en gevraagt waarom ik het niet werkend kreeg in mijn 05 SRT truck en kreeg toen dit antwoord:
Citaat:
Elwin,
Sorry to hear about the issues you are experiencing with the C2R-CHY4, but it is not compatible with the 2005 Dodge Rams. The C2R-CHY4 was not compatible until 2006 for those applications...the can bus communication was different. Unfortunately, we do not offer a radio replacement interface for the 2005.
Rick Costello
Technical Support
ik dacht eerste dit werkend maken en daana komt de stuurwielbediening wel.
idd klote dat het niet werk, ik heb het van te voren bij pac-audio gevraagd wat nodig was, had ik ook bij carshop gedaan, maar had al eens vaker gehoord dat het via daar niet altijd de goede info krijgt.
alles besteld via ebay en laten afleveren bij hans en bianca en met alle andere spullen naar nl laten komen.
@ elmo, graag gedaan, zal de foto's straks nog effe online zetten:)