ftwproductions81 schreef:
Ik moest deze week in Chooz werken,en besloot om zondag in de namiddag tegaan rijden.......
Dat heb ik geweten
Vanaf Namen was de snelweg (onbegaanbaar,1 baan en ontelbare bomen op de weg.
Nog twee uur stil gestaan omdat er een boom weggezaagt moest worden,daarna via de N97 richting Dinant.Toen begon de ellende eigenlijk pas goed:op de n97 kwam ik al meerdere gestrande auto's tegen en vanaf de afslag Hastiere waren alle wegen afgesloten(met uitzondering van Dinant)
Gelukkig had ik sneeuwkettingen bij me,(zonder had ik vast gestaan)Uiteindelijk via Dinant in Givet aangekomen maar koste me ruim acht uur om er tekomen.......(tegen normaal 3,5 uur)
En uiteindelijk voor jan met de korte achternaaam
Maandagmorgen bleek de klant nog niet klaar tezijn......(zijn al 3 weken bezig om 1 pijp tezagen)
Wel gezellig in Dinant

Zondag en maandag is wel uitzonderlijk geweest hoor. vele bomen hebben het bezweken onder het gewicht van de sneeuw. zondagavond beginnen dooien en maandag is er hier in amper 2 uur tijd 30 cm gevallen. op het nieuws liet men natuurlijk massa's beelden zien van het effect hiervan, terwijl maandag middag de weg er weer uitzag, zoals op de foto's. persoonlijk vind ik dat ze hier aardig hun best doen om de wegen vrij te houden. in het vlakke vlaandren daarentegen, ligt alles al plat bij 10cm sneeuw.
maar als je weet dat er maandag op de weg een lekkere ijslaag lag, met daarbovenop sneeuw, vind ik dat het hier nog vree goe meevalt eigenlijk.

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel