Het is nu zo jun 29, 2025 21:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Crash Test trucks
BerichtGeplaatst: ma apr 05, 2010 17:57 
Trucker

Kijk eens naar het geitje achteraan

Afbeelding Afbeelding

Hey my vegetarian friends, just a reminder that my food poops on your food... Enjoy that salad!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 22:12 
Trucker

Charger69 schreef:
Dit is een test van de Toyota Tundra.

De bestuurder vliegt naar mijn mening toch enorm ver naar voor en de airbag lijkt al plat te zijn waardoor het hoofd toch nog het stuur raakt.

als je ook goe kijkt grijpt hij ook gelijk naar zijn hoofd :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 22:23 
Trucker

Charger69 schreef:
Bedankt Jo maar nu met de jaren dat ik iets ouder begin te worden voelt ge toch de gevolgen van die klappen hoor :(
Dat zeiden ze toen al dat ik naarmate ik ouder zou worden wel eens meer last ervan zou kunnen ondervinden, en ze hebben nog gelijk ook :roll:

Maar ik ben een optimist en maak er steeds het beste van en ga evengoed lachend door het leven :lol:

mijn ouders hebben het ook gehad en hebben nu heel erg last van hun rug was zon 12 jaar geleden met een renault 5 werden vanachh=ter aangereden door een vrachtwagen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 22:49 
Pro Trucker

'n jaar of 5 gelede een eenzijdig ongeluk gehad met mijn Cadillac sts, reed veel te hard (160/170km ),en kreeg aquaplannig :shock: :shock: , klap op een lantaarnpaal die op een vluchtheuveltje stond, werd compleet gelanceerd, :shock: airbags klappen eruit , en tijdens het neerkomen van de auto, een meter of 10 verderop, klap ik over de airbag heen met mijn grote kop door de voorraam, echt heel mijn kop kapot, neus verbrijzeld ,oogkas en jukbeen geheel kapot, plus een partij sneeën en glas in mijn gezicht, een week in het ziekenhuis ,meer als 100 hechtingen etc,etc en daarna 4 maal plastische chirurgie , is alles weer een beetje goed gekomen, een ding heb ik ervan geleerd, mijn gordel doe ik nu nog steeds nie om, maar ik rij NOOOOOIT meer Hard bij Regenweer ???, achteraf bleek dat het rioolsysteem niet deugdelijk werkte, maar ik reed gewoon veel te hard, maar er stond zeker 5cm water geheel op het wegdek, s'avonds
en daar kwam ik aan met een nood gang, je weet totaal niet wat er dan gebeurd

en da rare gevoel in mijn gezicht bij koud weer, gaat nooit weg, zo'n vervelende zeurende pijn :roll:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 30, 2010 23:25 
Pro Trucker

serieuze klapper gehad benny zo te horen brrr :?
zou je toch beter je gordel niet dragen, kan heel wat miserie voorkomen !

droeg hem zelf ook nooit en maar tegen de kinderen zeggen dat zij hun gordel moeten omdoen :roll:
tot ze groot genoeg waren en zeiden; waarom doe jij hem dan niet aan en begonnen met chanteren: als papa hem niet aandoet, wij ook niet (volledig hun moeder :D ) en begon hem dus ook maar te dragen :oops: en ik moet zeggen, dat is nu echt een hele goede gewoonte geworden want heb geen zin om met mijn smoel tegen de ruit te plakken hoor want mijn voet weegt ook redelijk zwaar :oops:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 31, 2010 0:08 
Pro Trucker

DodgeRammer09 schreef:
serieuze klapper gehad benny zo te horen brrr :?
zou je toch beter je gordel niet dragen, kan heel wat miserie voorkomen !

droeg hem zelf ook nooit en maar tegen de kinderen zeggen dat zij hun gordel moeten omdoen :roll:
tot ze groot genoeg waren en zeiden; waarom doe jij hem dan niet aan en begonnen met chanteren: als papa hem niet aandoet, wij ook niet (volledig hun moeder :D ) en begon hem dus ook maar te dragen :oops: en ik moet zeggen, dat is nu echt een hele goede gewoonte geworden want heb geen zin om met mijn smoel tegen de ruit te plakken hoor want mijn voet weegt ook redelijk zwaar :oops:

Nee goe ik nie om ivm iriterend litteken , van een hartoperatie, heb ik al vanaf mijn 9jr last van , en 2 jaar geleden weer een keer opengehaald, dus ik doe geen gordel om, :roll:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 31, 2010 16:14 
Pro Trucker

Heb je dan geen vrijstelling gekregen van de dokter ivm het gordel dragen dan?
Mijun schoonvader heeft ook al hartoperaties gehad en nu al enkele jaren een pacemaker en heeft ook een vrijstelling hiervoor :wink:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]