Citaat:
Daar ga ik zeker niet meer naar toe, bij mijn chrysler stratus 2500 koste een klein onderhoud bij hem 750 €.
Ben er een paar keer geweest en telkens stond je daar uren te wachten om dat hij naar de bakker moest.
Soms vroeg hij aan mij hoe je bij bepaalde auto's een probleem moest oplossen.
Toen hij mijn batterij moest steken in mijn chrysler, was hij maar aan het tetteren tegen iedereen, toen ik het beu werd heb ik mijn auto op de brug geplaatst het voorwiel en de wielkast verwijderd de nieuwe batterij geplaatst en terug alles gemonteert, gelukkig moest ik alleen de batterij betalen en niet mijn eigen werkuren.
Een stoplichtlampje er uit klikken en een nieuw er in koste ook al 10€
Een vriend van mij moest een nieuwe koppakking hebben voor zijn Jeep, 6 maanden heeft hij in een vervangauto gereden en was bijna 3000€ kwijt.
Nooit of te nooit zie je mij daar terug.
Voor een klein onderhoud van een dodge ram 1500 5.9 onlangs 75€ betaald dus denk dat je een typfoutje hebt anders wil ik die factuur wel eens bekijken
en onlangs heeft koen zijn vervangwagen een ganse tijd kwijt geweest omdat klant zijn rekening niet wou (kon) betalen en zo zijn wagen niet meekreeg ,maar klant weigerde zijn (gratis) vervangwagen terug te brengen.
voordeel bij koen is dat je er s'avonds terecht kan en op de wagen kunt wachten.
een nadeel is dat hij het zeer druk heeft en alleen werkt en daarom moet wachten tot zijn brug vrij is en idd hij word vrij veel gestoord door langskomende klanten en telefoons.
Maar als u dat stoort kun je natuurlijk je wagen achterlaten en afhalen als hij klaar is.