DodgeViperTruck schreef:
Kijk; dit berichtje brengt weer een glimlach op mijn gezicht
Je hebt ook helemaal gelijk; ik rijd nu ook al een 12 jaar USA cars en heb na het eerste jaar gelijk geleerd om zelf te sleutelen. Nu heb ik al sinds een jaar of 8 een grote loods die ik onderverhuur in sleutelruimtes en ik zit zelf met een paar vrienden in het grootste deel. Het meeste durf ik zelf allemaal wel aan; ook motorwerk. Maar diffs ... daar blijf ik vanaf. En ik moet zeggen dat ik wel schrok van de bedragen die gemoeid gaan met zo'n diff.
Hij gaat inderdaad naar Progear in IJmuiden. Goed om te horen dat je daar goede ervaringen mee hebt. Ik laat hem gewoon reviseren zoals hij was, dus met 3.73 gears en de G80 Eaton locker erin. Die combi werkt prima in mijn ogen. Ach, straks is alles weer als nieuw zullen we maar denken. Andre (Neet) adviseerde zelf ook al om gewoon te reviseren; kost wat meer maar je hebt ook meer zekerheid èn garantie. Zelfde kreeg ik te horen van Edwin van Autopart in Den Dolder. Toen was ik gelijk overstag.
Ik heb de Avalanche nu een jaar en heb er al aardig wat geld inzitten (rijdt hem ook particulier dus je weet wat de wegenbelasting mij al afhandig maakt). Toch zou ik niet weten wat ik anders zou willen rijden. Een SRT is stiekum wel een droom, maar vooralsnog ben ik erg gehecht aan de flexibiliteit en de 4WD van mijn Chevy.
Dus... even op de tanden bijten en dan maar wat minder lang op vakantie naar de USA in september