DodgeViperTruck schreef:
Joop, ik zit vanaf volgende week maandag voor mn werk een aantal weken op Vliegveld Delen (vlakbij Arnhem).
Rij iedere dag op en neer ochtends vroeg 5:00u Den Oever- Arnhem en ± 14:30 a 15:00 terug Arnhem - Den Oever.
Weet niet of Arnhem ver bij jou vandaan is? Anders kan ik het spatbord voor je meenemen tot begin afsluitdijk en moet hij het spatbord hier even ophalen...
**edit'** ik zie net op google maps dat goirle vlakbij Tilburg legt en dus niet echt in de buurt van Arnhem

Of kom jij toevallig nog in de buurt van Arnhem? Jij zit vlakbij vliegveld Gilze Rijen zie ik op de kaart.. Daar zat ik vorig jaar voor mn werk en hebben we 2 nieuwe trafo stations geplaatst, ingericht en afgewerkt. Mooie klus maar veel te ver van huis!! Moest regelmatig ochtends vroeg bij de TU in Tilburg materiaal halen. Zal je wel bekend voorkomen denk?
Back on topic

Misschien kan iemand het spatbord vanaf de snertmeeting mee richting het noorden nemen?? of is er haast bij

Ik ben daar zelf waarschijnlijk niet want anders was het opgelost

Als ik wel kan helpen met de rit arnhem-den oever dan hoor ik het wel.
bennyke schreef:
Joop ik kom vd week in Babberich???? en dan rij ik over Arnhem (Elwin) meschien dat we zo da toch iets kunnen regelen ?????
indien zoiets onderling geregeld kan worden < liever effe belle 0653757245
Benny, kom jij dan alleen deze week daar of volgende week of later ook weer?
Zo ja, dan kan ik het spatbord wel een keer in mijn smart naar jouw brengen.
(als ik hem daar in kan krijgen)Ik weet niet of Elwin nog rond Arnhem zit na 6 feb. want dan zou ik hem ook naar de snert meeting kunnen meebrengen.
Mocht zoiets kunnen werken dan kan Hansje het dan in Wieringen oppikken.
Lukt dit niet dan zei het zo en zoeken we verder naar een oplossing.
Ik zou zeggen, ik hoor het wel van jullie.
@Hansje, laat maar even weten of Wieringen haalbaar is en of je er haast mee hebt
@Elwin, TU in Tilburg ga ik regelmatig vanaf mijn werk te voet naar toe (2 min wandelen) als ik een kleinigheidje nodig heb en de magazijnbus weer eens niet thuis is.

Het eerste model in de F-serie - http://www.joopfloris.nl