In principe kan de Avalanche standaard het geweld al aan, althans, een aantal forumvrienden uit de USA hebben dezelfde supercharger zonder aanpassingen in gebruik en dat gaat al tienduizenden miles goed.
Ik wil het afgegeven vermogen verminderen met 15% (zodat ik op de 40% toename zit) dus dat is ook al minder belasting op bak en as, toch wil ik deze twee in de toekomst laten versterken, ook omdat we de Avalanche voor lange ritten in het buitenland gebruiken en ik gezeur wil voorkomen.
Ook laat ik een dynotest voor en na maken om de vermogenswinst aan te kunnen tonen.
Nu maar hopen dat ze een dyno hebben waar de Avalanche op past hehehe
Maar goed, hij gaat naar DBM Engineering en die gasten hebben ook wel verstand van het e.e.a. dus het zal best goedkomen.
Met de hulp die jullie geven ben ik ook goed geholpen.
Ik heb de supercharger gekocht om gewoon net dat beetje extra te hebben wat het af en toe leuker kan maken, SRT-10 rijders zullen dit gevoel herkennen
Verder zal ik er rustig mee rijden, in de bergen komt wat extra vermogen ook goed van pas, maar het gaat vooral om de funfactor.
De Avalanche is standaard al helemaal geen slome bak overigens.