Het is nu zo jun 29, 2025 13:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 23:19 
Heavy Trucker

Kijk dat die truck van het eerste filmpje een kapotte achterklep heeft tot daar aan toe maar dat ie zo smerig is... blijft een truck he. Veel mensen kopen zo'n truck om ermee te werken en niet ieder vrij uur de emmer en spons uithalen.

Als ik 1 keer door het veld rij ziet die er ook zo uit want ik ga echt geen modder of plas ontwijken. Ik heb de truck nu 2 dagen terug thuis en hij ziet er al uit alsof ie weken niet gewassen is :mrgreen: :mrgreen:

Mij boeit dat niet echt. Tis en blijft een truck anders had ik maar een blinkende showbak moeten kopen.
Begrijp me niet verkeerd. Onderhoud doe ik altijd op tijd en misschien iets te veel!! Maar liever een paar euro meer aan olie en filters dan duizenden euro's schade!

Nu, dit is mijn mening en ik denk dat veel mensen hier op het forum mijn mening niet echt delen... maarja :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 2:13 
Pro Trucker

Gewoon motorisch en techisch, laat ik hem goed héél bijhouden, maar ik ben geen Poetser
MAAR ik ga er wel regelmatig met de bladblazer doorheen, alle deuren open, en gas erop, kan geen stofzuiger tegen aan, alles wappert over de plaats , en da blaas ik mooi bijmekaar en alles is schoon, laatste tijd rij ik ook regelmatig naar de carwash, maar zelf doen, nee geen tijd voor,heb wal wa anders te doen, , ik zou wel wille dat ik er ooit tijd voor had, Maar zaken gaan voor vermaken,

maar da filmpje gaat volgens mij over een auto die in NOTIME geheel is afgeragd en vernield is, en da is gewoon sonde
op die manier krijg je nog wel een TANK in de kortste keren kapot,

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 10:59 
Heavy Trucker

bennyke schreef:
MAAR ik ga er wel regelmatig met de bladblazer doorheen, alle deuren open, en gas erop, kan geen stofzuiger tegen aan, alles wappert over de plaats , en da blaas ik mooi bijmekaar en alles is schoon

Geniaal Benny :!: tip van de maand :D :D

,,,,,,,/__(O)___//___/__(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 15:46 
Trucker

ja nou zelfs een tank krijg je idd kapot :D ,Leopard I bergingstankchauffeur geweest in diensttijd.
Met 60 km/h over zandveld heen ( race tussen andere tanks gehouden), niks zien en dan ineens een tankgeul tegenkomen me volle snelheid.
tankgeul 3 meter diep 25 meter breed, volgas erin en bij het neerkomen meteen de scherpe rand omhoog ketsen . enigste wat ik nog weet is dat we verticaal gingen eerst zand toen heldere blauwe lucht en toen BAM, KO door de klap op mijn kleine zitje onder in die stalen (doods)kist.
Meerdere Hydrauliek leidingen geklapt. Ja dat kon die net niet hebben, meteen de motor in 1 klap stil.
Wel weer beetje aan de gang gekregen en naar kazerne gereden stapvoets.

Maar zelfs de tanks werden over het alegmeen goed schoon gehouden, meteen na elek oefening alle zand verwidjeren overl, afspuiten , afpoetsen, alle katrollen en kabels schoonmaken en in olieen.daarna de buitenkant helemaal schoonmaken en ( wat daar de zin van was weet ik niet want dan werd het juist weer sneller vies) het olieen van de buitenkant van de tank.

heerlijk wat een tijd was dat zeg.

Idd voor sommige is een truck een werkpaard waarmee geld verdiend moet worden maar hoe die in dat filmpje eruit ziet niet normaal meer , lijtk bijna alsof die in de modder heeft gestaan. Die luchtfilter is helemaal gevacuumeerd geweest.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]