zo dat is duidelijk
Vandaag vol goede moet naar de chrysler dealer om mn remrevisiesetje te halen. Helaas maar 2 zuigers en 4 rubber ringen, dus van alles net te weinig.
Maar goed. Begonnen met de oude zuigers te verwijderen, zoals gezien op internet met lucht de zuigers eruit halen.....A fijn na 2 seconden de eerste zuiger voor me smoel met daarna een lekkere wasbeurt met remvloeistof.
De overige 3 zuigers er uitmoeten hakken. Van de 4 zuigerhuizen (?) zijn er 2 licht aangetast, dus licht het niet voor niks uit elkaar!
Vervolgens de andere kant er ook af gehaald, bij het terug naar binnen drukken van de zuigers brak er ook al 1 af, wat een pikkepoelie spul zeg

Dus maandag nog maar een complete set bestellen.
Misschien een idee voor Rudi als je toch de boel uit elkaar hebt.
Dinsdag komt het nieuwe spul binnen dus kunnen we weer op gaan bouwen.
Omdat ik gisteren met me duffe harses stuurbekrachtigingsolie in mn remmenvloeistof heb geooid, moet ook het hele systeem gereinigd worden....
Dus zoals ik vroeger nog wel s tankte met een slangetje aan mn muil het reservoir alvast leegzuigen omdat daar het meeste nog in zit, en zoals vroeger uiteraard heel me bek vol met een mix van rem en stuurbekrachtigingsolie. Dus de komende week zal het schijten wel gesmeerd gaan, en dan morgen nog een laagje snert erop
Wordt vervolgd.....
neem hier toch dat setje van mij mee dick ,dan kan je de oude olie er gewoon rustig uit blazen en dan hoef je alleen je hooft rem cilinder reservoir leeg te maken