Geregistreerd: wo mei 28, 2008 16:30 Berichten: 439 Woonplaats: W-Vlaanderen Belgie
hemiram schreef:
het eenigste voordeel (of meschien wel nadeel ) van een usa truck is het gewicht , we moeten echt niet denken dat we in een veilige auto zitten hoor , dat valt vies tegen
ik zou durven zeggen één van de minst veilige een voorbeeldje daarvan is de crachtest van de nissan navara pickup
Geregistreerd: ma jul 05, 2010 18:08 Berichten: 615 Woonplaats: Brabant
RamJan schreef:
hemiram schreef:
het eenigste voordeel (of meschien wel nadeel ) van een usa truck is het gewicht , we moeten echt niet denken dat we in een veilige auto zitten hoor , dat valt vies tegen
ik zou durven zeggen één van de minst veilige een voorbeeldje daarvan is de crachtest van de nissan navara pickup
Valt wel mee hoor, beter dan de landwind Dodge Ram 1500 2002-06 models FRONTAL OFFSET TEST
OVERALL EVALUATION: Good Structure/safety cage Injury measures Restraints/dummy kinematics Head/neck Chest Leg/foot, left Leg/foot, right Acceptable Good Good Good Good Acceptable
Important: Frontal crash test ratings can be compared only among vehicles of similar weight. Test details:
The Dodge Ram 1500 was redesigned for the 2002 model year. DaimlerChrysler, the manufacturer of the Ram 1500, has told the Institute that the 2006 models are sufficiently re-engineered that the the ratings for 2002-05 models will not carry over.
Restraints/dummy kinematics — Dummy movement was well controlled. The driver's seat tipped toward the B-pillar. The dummy rebounded into the seat without its head hitting any stiff structure that could cause injury.
Injury measures — Measures taken from the dummy indicate a low risk of any significant injuries in a crash of this severity.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen