Het komt wel vaker voor dat er op de site van de RDW geen gegevens staan m.b.t. de trekhaak maar op de originele papieren wel.
Dus als dit het geval is, is er niets aan de hand.
Echter staat er op het kenteken niets vermeld, begin er dan niet aan als je persé die trekhaak op het kenteken wilt hebben.
Er zijn inderdaad hele discussies geweest op het DTB forum maar zelf heb ik uit eerste ervaring (mijn aquafobia) dat het heel lastig is om je trekgewicht op het kenteken te krijgen.
Als een auto bijvoorbeeld via een ander EU land is binnen gekomen en staat er een trekgewicht op het oude kenteken, wordt die meestal zo overgenomen door de RDW. Heb je dit echter niet op het oude kenteken, wordt het een probleem.
Zelf ben ik met de auto en goedgekeurde trekhaak naar de RDW geweest en ondanks dat de trekhaak goedgekeurd is, wil men het gewicht niet bijschrijven omdat ze niet weten wat de auto mag trekken???????????
Een CVO kan je niet in NL bij de dealer krijgen, die hebben de auto nooit geïmporteerd in NL en kunnen/willen daar ook niet bij helpen.
Zo te zien is het inderdaad een bij elkaar geraapte auto, de laadbak is van 1985 of iets in die richting, de grille is van 1976, hij wordt verkocht als W200 maar staat als kenteken op D200.
Dus ALS het een 4x4 is, kan het nooit een D200 zijn.
Die 440 is wel leuk

Zou ik in mijn W200 of RamCharger wel erg vrolijk van worden en die ClubCab is helemaal goed

Kortom; wel een interessante auto om eens beter te bekijken, maar ook een om goed in de gaten te houden wat je nou precies koopt.