Hoi allemaal,
Weet dat ik niet veel op het forum zit maar wil jullie dit toch meedelen.
(heb een scheiding achter de rug en ben nu aan een verbouwing bezig)
Heb afgelopen weekend een ongeval gehad met de dodge.Bij het oprijden van de e313 in geel-west schoof de achterkant weg.Je probeerd nog iets te corrigeren maar dat lukte niet.Ben dan frontaal op de betonnen middenberm gegaan(stuk beton +- 1m20 op 40 cm gewoon afgebroken) en vervolgens op het dak verder geschoven.
Snelheid +- 100km/u
We zaten met 2 personen in de wagen en hoe raar het ook is, heb ik enkel 3 schrammen op mijn hoofd en mijn vriend had niets.
Als je de wagen bekijkt dan besef ik maar al te goed hoeveel geluk we gehad hebben.
Ik had de wagen van in 2008 en heb er slecht weer en 2 winters met meegemaakt en wist dat je voorzichtig moest zijn.
Ik ken de oorzaak van het ongeval nog steeds niet. Reed niet roekeloos en de weg was droog.Maar op die plaats zijn al heel veel ongevallen gebeurd.
Srt was niet omnium (gezien de leeftijd) Toen ging het niet, nu zou het wel gaan maar niet tegen zo'n schade.
Dus dit is een flinke hap uit mijn budget.
Ik had nog plannen om een aanhangwagen te bouwen van een laadbak met srt velgen en bumper maar dit projectje gaat nu niet meer door.
Verder had ik nog enkele onder delen liggen die ik nu te koop zal aanbieden.
Vind het klote van de wagen maar het allerbelangrijkste is dat we er beiden heelhuids zijn uitgekomen.
Voor mij zal er de eerste jaren geen pick up meer inzitten , maar ooit hoop ik weer een amerikaan te hebben.
Groeten Gert