Door de vele jaren terreinrijden met mijn W200 zijn er een paar dingetjes niet meer helemaal zoals ze origineel bedoeld waren...
Toen ik hem kocht in 1999 was hij ongeveer zo:

Zelf had ik hem al iets opgehoogd zoals hij op deze foto staat.
In 2001 heb ik hem op NL kenteken laten zetten en is er LPG in gekomen.
Toen heb ik hem jaren als daily-driver gebruikt en als terreinauto.
Helaas heb ik een keer een kusje gegeven aan een H200 (die scheurde open van voor tot achter) en moest ik een en ander vervangen; hierdoor was hij half rood half groen geworden.

Echter na een paar jaar heb ik hem uitsluitend als terreinauto gebruikt (en voor meetings) en dat was eigenlijk het begin van het eind

Omdat ik hem niet meer dagelijks nodig had, was ik iets minder voorzichtig in het terrein.
Zelf heb ik hem uiteindelijk verhoogd door de ophangpunten van de veerbladen aan het chassis te verlengen maar hierdoor kwamen er zoveel krachten op het chassis te staan dat deze scheurde.
Misschien had dat ook wel iets te maken met het feit dat ik door een geul ging waar nog geen auto doorheen was gekomen (wel een paar Suzuki's) en dat ging echt niet vanzelf

Na deze geul, moest ik achteruit naar links sturen als ik rechtsaf wilde.
Afijn, In 2009 heb ik een ander chassis gekocht en dat ben ik nu aan het klaar maken voor m'n geliefde Aquafobia
Hier gaat het 'nieuwe' chassis naar de straler zodat het gestraald, geschoopeerd, gegrond en gespoten kan worden.