Wenn ein marokaan in deiner wohnung haust, wenn ein neger deine tochter maust, wenn 2 türken in dein garten pissen, wissen wir, warum wir der adolf missen.
Ik ken zelf ook een paar hardwerkende buitenlanders, die eerlijk hun geld verdienen en fatsoenlijk (lees foutloos en goed verstaanbaar en goed articulerend) nederlands spreken. Met dat soort heb ik geen problemen, maar...
..... Al die pigmentaal gehandicapte die niet werken, toch meer geld verdienen als menig werkend nederlander, mogen van mij uitgezet worden. Zie vaak genoeg iemand met een schaap op zijn kop op een gestolen scootertje rotzooi rondbrengen, en dan rondlopen alsof ze de koning zijn. Kutvolk, dat is het !!
Ik werd vorige week zaterdag gearresteerd en vastgezet door, JAWEL, een turk die niet eens normaal nederlands sprak, voor wildplassen ! Hij vroeg schijnbaar naar mijn id-kaart, maar ik verstond hem niet, na de 3e keer zei ik dat ik IDEEËN genoeg had, eventueel samen pilsje drinken? en werd die boos. Toen mompelde die iets over opppuunbere drukneschap ofzoiets, toen vroeg ik weer: WAT VOOR EEN SCHAAP?? Toen kreeg ik een handboei om, en vervolgens lagen we beide op de grond

en kwam zijn collega erbij om de andere boei om te doen. Ik heb verklaard dat ik hem niet verstond, en dat ik wist dat ik fout zat door te wildplassen, maar het oppakken wat ver vond gaan, ben benieuwd hoe dit afloopt. Is toch te gek dat iemand die geen fatsoenlijk nederlands spreekt, ons de wetten komt voorlezen
greetz RC