Zo weer even een update van wat er de laatste weken aan de GMC gesleuteld is.
Balans pijp tussen de twee pijpen knutselen.

Hier zit ie er tussen. Het geluid is er mooier geworden. eerst hoorde ik alleen maar 1 cilinder bank en door de buis er tussen worden de klappen even wat mooier afgevlakt. Ook loopt het motortje wat mooier rond.

Remschoenen achter waren ook aan vervanging toe.

Had ook wat speling op mijn stuur dus alle stuurdelen ook gelijk maar vervangen.

De richtingaanwijzer werkten ook niet na behoren. Met de ene kant op terug sturen ging deze wel uit maar met de andere kant op niet. Een hele nieuwe module had ik al gekocht dus werd het tijd om het stuur er maar eens af te rukken en te kijken of ik wat vinden kon. Daarbij kwam ik dus een gebroken veer tegen.

Nieuwe veer er in en nog een beetje nastellen en weer beter als nieuw.

Verder alle bussen van de voorwiel ophanging vervangen voor polyurethane bussen. Met het uitelkaar slopen bleek dat de oude bussen er nog helemaal niet zo slecht uit zagen. Maar evengoed vervangen het lag nu toch al uit elkaar. Doordat de ophanging er nu onderuit lag kon ik ook knap bij de motorsteunen. Deze ook voor polyurethane vervangen. En vervolgens de boel weer inelkaar met nieuwe stuggere veren. En het verbaasde me hoeveel beter het nu door de bochten stuurt, echt een wereld van verschil is het.
De banden raakten ook een beetje op dus rondom nieuw rubber.

De volgende keer weer meer