Nou hier komt ie dan!!!
Ik heb mijn auto nu ongeveer 3 weken. En er zijnwat dingen die me opvallen en wat dingen die me tegenvallen.
Ten eerste de rij eigenschappen zijn werkelijk super!! Hobels, drempels, priusen en hybrids het maakt niet uit waar je over heen rijd het is in comfort. Ik ben erg verbaasd dat een truck die zo'n veerweg heeft zo stabiel rijd op zulke hoge snelheden. Ik heb de 165 aangetikt en het blijft trekken. (groten deels de 5 star tuning) Ik ben nog beginned bestuurder zoals ze dat noemen dus ik let nog erg op

En ik kan niet zonder mijn rijbewijs dus echt te gek maak ik het niet in NL.
De truck remt erg goed aangezien er dikke profiel banden onderliggen. De draaicirkel is voor me gevoel kleiner dan die van de avlanche. Parkeren is even wennen maar de achteruit rij camera helpt hierbij perfect.
De ruimte in de auto is gigantisch! Achterin kan je met gemak zitten en alle spullen kwijt die je maar zou willen! Ik heb er een berg tassen neer gegooit die ik normaal in mijn avalanche achterin kwijt moest en dan zat de bak vol. Nu heb ik nog ruimte over en achterin nog plek zat.
De hele truck voelt er solide aan. Het is soms even uitkijken dat je in je eigen baan rijd op de snelweg als het wat smaller word. De truck is 220m breed en dan heb je weinig speling in de baan. Wat betreft het parkeren in grote steden als Den Haag en zo dat moet ik jullie nog verschuldigd blijven. Want dat ben ik noig niet geweest. alleen even in rijswijk maar daar is een grote parkeer plaats bij de bogaard.
Wat me tegen valt maar opgelost word! Is dat er een grote probleem is met de slipyoke op de supercrew trucks van de f-150. Deze schijnt te blijven plakken of het vet loopt eruit. En de combinatie van een holle alimunium aandrijfstang welke het geluid door resoneerd. Dus Heb ik nu een rot geuid bij het tot stilstand komen en het wegtrekken. Dit hebben bijna 7 op de 10 trucks van ford last van. En er word een fix belooft in april.
Dat is even een tegen valler maar gelukkig word het erkend. Dit is ook het enige probleem dat ik nu heb. Ik heb er nu 3300+ km opzitten. En heb verder behalve dat geluid geen piepjes kraakjes of andere mankementen aan de truck.
Wat ik er aan heb gedaan is een 5 star tuning erin gezet met een Afe air intake.
Ik heb het SVT logo in de zijkant rood gemaakt met tape. En binnekort een bedliner en de wielkasten met trubo liner bespuiten.
Dan nog gas erin en de auto is helemaal klaar.
Hier onder wat foto´s
Ik heb er een boel gemaakt maar wil je iets specifieks zien geef maar een gil! vragen mag altijd en ik zal me best doen ze te beantwoorden.
Bedankt voor het lezen!

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us