RammieGirl schreef:
Met de winter achter ons gelaten en de Lentezon al zijn werk doet, kunnen we ook weer uitkijken naar de Zomer.
De eventuele binnenstaande Trucks worden weer van stal gehaald en zomerklaar gemaakt om lekker mee te toeren.
Vakanties zijn waarschijnlijk al geboekt of uitgedacht en ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig hoe de ervaring is van andere forumleden die met hun Truck op vakantie gaan.
Wij zijn in 2009 voor het eerst met Rammie op vakantie geweest naar een camping in Frankrijk en dit was een ware belevenis.
Niks geen geprop met spullen in de koffer maar Rammie stond geduldig met zijn achterklep open te wachten en zelfs de kids fietsen en mijn rolstoel (brekie voet) konden mee.
De reis op zich was ook prima verlopen en bij de bestemming aangekomen bleken we een ware plaatselijk attractie te zijn en mensen hielden ons zelfs aan met de vraag of ze een foto mochten maken
Het enige nadeel was de parkeerplek naast onze mobile home en het werd dan ook een heel gemanufreer om Rammie netjes te kunnen stallen.

Aangezien de zomerperiode voor ons topdrukte is, gaan we dit keer een weekje met Rammie naar Zeeland en in de winter zoeken we het zonnetje op.
RammieGirl schreef:
Schitterend om op een maandagochtend dit topic nog eens helemaal terug te lezen en fijn dat sommige dromen gelukkig toch nog uitkomen
Maar Ton is wel de klap op de vuurpijl, wat kan jij je dromen en belevenissen mooi verwoorden zeg, ben er helemaal stil van
(en dat gebeurt niet gauw)
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat foto's van je reisavonturen
Mijn droom is nog steeds een SRT en een klein boerderijtje met een stukje land, wat kippies, geiten en een aantal honden die vrolijk heen en weer springen. Reislustig ben ik niet aangelegd maar geniet van onze jaarlijkse vakantie op Kreta en daar tot rust komende besef ik maar weer eens al te goed dat ik niks te klagen heb en dat ik al het geluk om me heen heb.
Een fantastische man, 2 gezonde kids, een hond en een Ram voor de deur, een leuk huis in een kindvriendelijk wijk en een eigen bedrijf dus ja ik heb helemaal niets te klagen eigenlijk.

Dus dat ander verhaal is een lul verhaal eenmaal per jaar op vacantie naar Kreta