Belgiquebasterd schreef:
Hemi is eindelijk ingeschreven en gekeurd, moet nog terug om hem te laten wegen, ben benieuwd wat dat gaat geven ivm aantal zitplaatsen.
Weet iemand een garage die zich toelegd op wagens als dit in de regio W/O Vlaanderen? Voor mijn LPG installatie eens te laten nazien ging ik bij garage Van Meenen gaan te Eeklo, iemand ervaring mee?
Moet wel zeggen dat ik wat teleurgesteld ben ivm de power van men Ram, vermogen komt er heel langzaam in, in hoger toeren voel je duidelijk dat het vermogen er wel is maar komt er heel langzaam in. Heb al de 'gaspedaal reset' gedaan maar gaf geen verbetering. Iemand ideetjes? Vermoed dat het meer aan de afstelling ligt, vorige eigenaar had problemen op keuring met de uitlaatgasmeting dus misschien is hij wat 'dichtgeknepen' daarom dat ik men Ram liever binnendoe bij garage met kennis van zaken dan bij een officiële Dodge/Mercedes dealer.
Als je op droge baan volgas geeft vanuit stilstand gaan de wielen dan spinnen of is het normaal dat hij dit niet doet?
Christof.
koop je een Tuning van Diablo Predator of Superchip en dan kan je hem laten spinnen