Over laatst passeerde ik in mijn ram een andere ram... ik groet deze vriendelijk, maar die keek de andere kant op... een 20-tal km verder passeerde ik nog een, groete deze, maar keek de andere kant op...
Toen ben ik er eens beginnen op letten en ben ik begonnen met andere usa truck ook te begroeten... tot mijn spijt ben ik tot de conclusie gekomen dat zeer weinig usa truck eigenaars respect tonen voor andere eigenaars...
We zijn al zo een selecte groep mensen die slim genoeg is met een degelijke (beter zelfs, fantastische) wagen door het leven gaan (ook voor andere usa car eigenaars, niet enkel truckers

), laat ons elkaar dan vriendelijk begroeten en doe niet zo uit de hoogte... maakt niet uit met welke dikke usa bak je rijd...
Over tlaatst zei iemand tegen mij: " ik rij met zo nen dikken bak, omda ik het mij kan betalen "... kheb die loser geantwoord: "
me zo 'nen dikken bak' moet ge rijden omda het u passie is, nie omda ge het u kunt betalen "... kheb mij omgedraaid en ben weg gegaan...
Wat denken jullie?...
Ik weet de meeste hier op het forum zullen dit waarschijnlijk wel al lang doen... daarvoor dank...

See y'all on the road...

Als je hem niet kan betalen heb je ook niks aan passie, want dan heb je geen truck